PracaGrupypl.praca.dyskusjeRefleksje nad fachowcami › Re: Refleksje nad fachowcami
  • Data: 2003-06-25 20:47:51
    Temat: Re: Refleksje nad fachowcami
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Koleżanka miała do złożenia meble do małej kuchni, mieszkający niedaleko
    > niej stolarz, nie narzekający bynajmniej na nadmiar roboty, zaśpiewał
    > 500 zł. Ja nie mogę. Skąd te ceny?
    (...)
    > dążące do zera ;-). Sklep internetowy mogę mieć za 150 zł, ale bez 1000
    > zł w kieszeni nikt mi glazury w małej kuchni nie położy. Co za czasy... :-)

    Ciekawe i warte przemyslen spostrzezenie!
    Moze sek w tym, ze te 3 miesiace praktyki u majstra ucza praktykanta,
    ze lepiej lezec pod sklepem monopolowym pijac prytke za 2,5 PLN
    niz pracowac ponizej pewnego poziomu zarobku...

    a pisania sklepow czlowiek sie uczy z ksiazek i potem chce to sprzedac
    chocby za bezcen. ksiazka nie nauczy zdrowego podejscia do zycia.

    ciekawe, czy w zawodach ,,robotniczych'' praktykuje sie kilkumiesieczny okres
    probny za darmo...?
    Moze jak za dawnych czasow placi sie majstrowi za nauke, ale jak juz sie
    cos umie, to nie ma mowy, zeby pracowac za mniej niz majster kiedys powiedzial,
    ze warto?
    trzeba sie uczyc od budowlancow i tyle.

    ...a nie na studiach ,,elastycznosci''.

    pozdrawiam

    romekk
    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp