PracaGrupypl.praca.dyskusjeReferencje od pracodawcy › Re: Referencje od pracodawcy
    From: Robi <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Referencje od pracodawcy
    Date: Mon, 16 Dec 2002 12:56:25 +0100

    Tomek wrote:

    > Od nowego roku żegnam się z pracodawcą. Chciałbym dostać od niego
    > referencje.
    > Kto powinien je napisać - ja czy pracodawca - jak to wygląda w
    > rzeczywistości.
    > Może jakieś namiary na WWW z przykładami.
    >
    > Z góry dziękuję za pomoc
    > Pzdr
    > Tomek

    Witam!
    Kto fizycznie napisze referencje, to nie znaczenia, ważne by pracodawca je
    podpisał. Przykładów referencji nie znam, ale ostatnio wiem, że nie są one
    wymagane jak kiedyś. Może warto umieścić zakres obowiązków, prace nad
    konkretnymi projektami, zrealizowane i wdrożone projekty itd. Ocena -
    "dobry pracownik..." itd. jest zawsze subiektywna.

    --
    Pozdrowienia
    ____