PracaGrupypl.praca.dyskusjeReferencje - jak pisać › Re: Referencje - jak pisać
    From: "parrot" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Referencje - jak pisać
    Date: 19 Feb 2004 17:55:19 +0100

    > Jak pisać referencje?
    >
    > Jak to wygląda prawnie o weryfikowalność od strony pracodawcy - co na to Ust
    > awa o ochronie danych osobowych?
    >
    > Pozdrawiam.

    Zapytaja cie o kilka nazwisk osob, ktore moga dac ci referencje. Dasz, kogo
    zechcesz, niekoniecznie szefa, z ktorym toczysz wojne. Ja dawalam moich bylych
    klientow, znajomych z roznych firm, z ktorymi pracowalam. Nie spotkalam sie,
    by dzwonili do ostatniego pracodawcy, To nieetyczne i nikt powazny nie
    chcialby potem dla takiej firmy pracowac.

    podajesz w CV miejsca, w ktorych poprzednio pracowales i nie jest to
    tajemnica. Poza tym zawsze zalaczasz formulke, ze zgadzasz sie na
    przetwarzanie danych osobowych. Mozesz jej nie zamiescic, tylko nie licz, ze
    ktos cie zaprosi na rozmowe.

    Pozdrawiam
    parrot