PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa dużo informatyków? › Re: Re: Za dużoinformatyków?
    From: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Za dużoinformatyków?
    Date: Sat, 01 Jun 2002 16:45:48 GMT

    On 1 Jun 2002 08:30:13 +0200, c...@a...pl (Cezary
    Stypulkowski) wrote:

    [ciach...]
    >a "weteran" to nie moze uzyc "gotowcow"?
    >po co wywazac raz otwarte drzwi i pisac samemu od nowa, tracac czas ?
    >problem jest natomiast wtedy gdy "gotowiec" nie dziala...
    >informatyk rozumie mechanizm i poprawi, zoptymalizuje...
    >"informatyk" juz nie....
    No "weterani" sami musieli swego czasu robic takie rzeczy jak te
    gotowce. Teraz to krotka pilka sciagam instaluje i modyfikuje, chodzi.
    No ale jest tego cena jak wyjda nowe skrypty to od razu 50% sajtow
    wyglada tak samo - zmieniaja sie tylko szczegoly.
    >mam nadzieje ze zycie samo zweryfikuje "informatykow" a biorac pod uwage
    >"wyksztalcenie informatyczne" zwyklych uzytkownikow (pań z ksiegowosci, itp,
    >"ktore nie moga sie zalogowac do excella")*, informatykow jest wrecz za
    >malo....
    Zycie weryfikuje takich "informatykow" problem w tym ze na miejsce
    jednego przychodzi trzech i sproboj z nimi konkurowac. Jest prawo
    ekonomiczne odkryte jeszcze przez Kopernika ze pieniadz gorszy wypiera
    lepszy tu mysle ze zachodzi analogia.

    Pzdr
    Limfo