PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Re: Powazne agencje pracy

  • 1. Data: 2002-06-28 11:43:15
    Temat: Re: Re: Powazne agencje pracy
    Od: J...@c...com.pl

    > to moglbys zdradzic kilka najbardziej cenionych
    >
    > bo poza warszawa, w dodatkach praca straszna posucha

    Moglabym :-)
    Choc nie wiem, tak naprawde, ktore sa "najbardziej cenione".
    Adecco, Bigram, Hill International, Most Wanted, Grafton Recruitment,
    P.B.A., Allbecon,
    SMG/KRC, Naj International, Nicholson International, People, Go Up, Notio.
    __________

    Kiedyś odpowiedziałem na ogłoszenie z Most Wanted. Wysłałem maila z cv, po 2-3
    dniach odpowiedzieli, również mailem. Prosili o kontakt telefoniczny w
    celu ustalenia terminu spotkania. Pojechałem do Warszawy (z Poznania), na
    miejscu Pani poinformowała mnie, że oferta na którą odpowiadałem jest
    nieaktualna, ale proponują mi coś innego. Dalej było kilka minut opowieści
    o bliżej niekreślonej firmie, parę pytań do mojego cv, podpisałem
    oświadczenie dot. ochrony danych osobowych i koniec. Więcej się nie
    odezwali. Całość sprawiła na mnie kiepskie wrażenie. Minimum kosztów z ich
    strony: odpowiedź mailem, zadzwonić musiałem ja, że nie wspomne o
    przyjeździe do warsaw (koszty podróży + 1 dzień urlopu) po to, żeby
    podpisać oświadczenie. Inne sprawy można było załatwić telefonicznie. Nie
    polecam tej agencji. Ale to może byc subiektywne...

    JJ

  • 2. Data: 2002-06-28 12:00:56
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

> [...]
    > podpisać oświadczenie. Inne sprawy można było załatwić
    telefonicznie. Nie
    > polecam tej agencji. Ale to może byc subiektywne...

    Niestety, tak sie zdarza :-(
    Jak napisalam wczesniej, jakosc pracy tych instytucji jest czasami
    dyskusyjna.
    Ja tez mam nieciekawe doswiadczenia z niektorymi.
    Wymienilam je jednak, bo moze Piotr (ktory prosil o takie info) nie zna
    zadnych.
    Jest takze nadzieja, ze moze ludzie w nich pracujacy zaczeli bardziej
    profesjonalnie podchodzic do sprawy. Choc przy obecnaj podazy pracownikow
    chyba jednak nadal olewaja tych, co sla do nich CV-y. No, chyba ze akurat
    jakis super poszukiwany specjalista sie trafi!
    Pozdrawiam!
    M.

  • 3. Data: 2002-06-29 10:13:41
    Temat: Re: Powazne agencje pracy
    Od: "666" <p...@p...com>

    Hill: po wielogodzinnych licznych testach nie byli uprzejmi zaznajomić mnie z ich
    wynikami mimo prośby "to zleceniodawca nam płaci, a nie Pan";

    Bigram: wystarczy poczytać gazetowe wypociny szefa: "jesli ktoś parę razy zmieniał
    pracę, to takich aplikacji dalej w ogóle nie czytamy".

    Wypociny innych szefów, np. "nas nie interesują ludzie, którzy szukaja pracy".
    Gazeta to wszystko pisze, bo z ich ogłoszeń żyje.
    JaC