PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Re: Powazne agencje pracy › Re: Powazne agencje pracy
    From: "666" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Powazne agencje pracy
    Date: Sat, 29 Jun 2002 12:13:41 +0200

    Hill: po wielogodzinnych licznych testach nie byli uprzejmi zaznajomić mnie z ich
    wynikami mimo prośby "to zleceniodawca nam płaci, a nie Pan";

    Bigram: wystarczy poczytać gazetowe wypociny szefa: "jesli ktoś parę razy zmieniał
    pracę, to takich aplikacji dalej w ogóle nie czytamy".

    Wypociny innych szefów, np. "nas nie interesują ludzie, którzy szukaja pracy".
    Gazeta to wszystko pisze, bo z ich ogłoszeń żyje.
    JaC

    > Moglabym :-)
    > Choc nie wiem, tak naprawde, ktore sa "najbardziej cenione".
    > Adecco, Bigram, Hill International, Most Wanted, Grafton Recruitment, P.B.A.,
    Allbecon, SMG/KRC, Naj International, Nicholson International, People, Go Up, Notio.
    > Kiedyś odpowiedziałem na ogłoszenie z Most Wanted.
    > Wysłałem maila z cv, po 2-3 dniach odpowiedzieli, również mailem.
    > Prosili o kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu spotkania.
    > Pojechałem do Warszawy (z Poznania), na miejscu Pani poinformowała mnie, że oferta
    na którą odpowiadałem jest nieaktualna, ale proponują mi coś innego.
    > Dalej było kilka minut opowieści o bliżej niekreślonej firmie, parę pytań do mojego
    cv, podpisałem oświadczenie dot. ochrony danych osobowych i koniec.
    > Więcej się nie odezwali.
    > Całość sprawiła na mnie kiepskie wrażenie.
    > Minimum kosztów z ich strony: odpowiedź mailem, zadzwonić musiałem ja, że nie
    wspomne o przyjeździe do warsaw (koszty podróży + 1 dzień urlopu) po to, żeby
    podpisać oświadczenie.