PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Re: Powazne agencje pracy › Re: Re: Powazne agencje pracy
    From: J...@c...com.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Powazne agencje pracy
    Date: 28 Jun 2002 13:43:15 +0200

    > to moglbys zdradzic kilka najbardziej cenionych
    >
    > bo poza warszawa, w dodatkach praca straszna posucha

    Moglabym :-)
    Choc nie wiem, tak naprawde, ktore sa "najbardziej cenione".
    Adecco, Bigram, Hill International, Most Wanted, Grafton Recruitment,
    P.B.A., Allbecon,
    SMG/KRC, Naj International, Nicholson International, People, Go Up, Notio.
    __________

    Kiedyś odpowiedziałem na ogłoszenie z Most Wanted. Wysłałem maila z cv, po 2-3
    dniach odpowiedzieli, również mailem. Prosili o kontakt telefoniczny w
    celu ustalenia terminu spotkania. Pojechałem do Warszawy (z Poznania), na
    miejscu Pani poinformowała mnie, że oferta na którą odpowiadałem jest
    nieaktualna, ale proponują mi coś innego. Dalej było kilka minut opowieści
    o bliżej niekreślonej firmie, parę pytań do mojego cv, podpisałem
    oświadczenie dot. ochrony danych osobowych i koniec. Więcej się nie
    odezwali. Całość sprawiła na mnie kiepskie wrażenie. Minimum kosztów z ich
    strony: odpowiedź mailem, zadzwonić musiałem ja, że nie wspomne o
    przyjeździe do warsaw (koszty podróży + 1 dzień urlopu) po to, żeby
    podpisać oświadczenie. Inne sprawy można było załatwić telefonicznie. Nie
    polecam tej agencji. Ale to może byc subiektywne...

    JJ