PracaGrupypl.praca.dyskusjeLUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!! › Re: Re: LUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!!
  • From: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: LUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!!
    Date: Wed, 30 Jan 2002 23:05:48 GMT

    On Tue, 29 Jan 2002 23:25:18 +0100, Mlody <m...@a...com.pl> wrote:

    [ciach...]
    >Dla mnie 2+2 = 4 zawsze w kodowaniu decymalnym, a Kołodko to się chyba trochę
    przekimał na
    >kilku wykładach. Belka całkiem się wysilił coby porawić po nim.
    Wiec dla ciebie jeszcze prosciej czy w ekonomii 1+1 =2 ?
    Otoz zwykle nie - przyklad fuzja HP i Compaq HP = 1 Compaq = 1 (Compaq
    drugi w sprzedazy HP 3 i w miare rowny obrot) na niedoszlej fuzji
    zyskal ale DELL.
    >Moje opinie tak samo płytkie jak Twoje. (Może dlatego, że impulsy lecą?)
    Oprocz tego ze potrafie jeszcze myslec inaczej niz powiedza w
    telewizji potrafie sobie zalatwic ryczalt - 1 impuls miesiecznie i
    siedze do woli.
    >Nie chodziło mi o wskazanie prostego sposobu i zdaję sobie sprawę, że takowego brak.
    >Chciałem raczej zwrócić uwagę, że nagonka na Balcerowicza stanowiącego w retoryce
    >Samoobrony jednoosobowe RPP jest trochę bezzasadna. Sprawy ze stopami procentowymi
    jak i z
    >podatkami są zdecydowanie bardziej skomplikowane niż się wydaje. Jednych i drugich
    nie
    >można tak poprostu obniżać.
    AAAAA wiec o to koledze chodzilo - o obrone Balcerowicza. Wiec to nie
    ta grupa proponuje jakas pl.polityka albo cus w tym stylu. Z drugiej
    strony mysle sobie ze Balcerowicz ma lepszych obroncow wiec kolega sie
    moze nie trudzic.

    Pzdr
    Limfo