PracaGrupypl.praca.dyskusjeŁATWY ZAROBEK!!! › Re: Re: ŁATWY ZAROBEK!!!
  • Data: 2002-04-18 08:13:32
    Temat: Re: Re: ŁATWY ZAROBEK!!!
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Limfo wrote:

    > (...)
    > Nie mam nic przeciwko akwizycji - pod warunkiem ze sa jasno okreslone
    > reguly gry - niestety zwykle trzeba sie ich domyslac.(...)

    Taka sytuacja jest jeszcze do zaakceptowania, tzn. "trzeba się domyślać"
    Osobiście zetknąłem się z wieloma przypadkami, w których w sposób celowy
    i zamierzony proponujący "pracę" przedstawiał reguły gry w sposób
    oszukańczy zatajając istotne okoliczności lub podając nieprawdziwa dane
    w sposób jawny bądź dorozumiany. Np. sformułowanie "nieograniczone
    zarobki" oznacza, że w chwili zawierania umowy nie jest jasno określony
    mechanizm hamujący i zawierający umowę nie jest informowany, że będzie.
    Dla"pracodawcy" jest oczywiste od samego początku, że po przekroczeniu
    pewnego progu umowa ulegnie natychmiastowej zmianie.
    Ogłoszenie, które zainicjowało dyskusję jest o okazji do dorobienia
    sobie, natomiast większość pracowników najemnych pod pojeciem pracy
    rozumie źródło utrzymania, a nie dodatkowych dochodów.
    Podobało mi się to , co zobaczyłem oglądając film (Sprawa Kramerów). W
    jednej ze scen koleżka musiał udowodnić sądowi, że ma konkretną robotę z
    konkretnymi dochodami, bo inaczej sąd przyzna dzieciaka żonie rozwódce.
    Jak wziął gazete, to tam były ogłoszenia o pracy i były podane płace
    "od-do". Nasi pracodawcy w odróżnieniu od tamtych dają identyczne
    ogłoszenia o pracy za 1500 i za 5500 - jeżeli ten sam towar, jakim jest
    praca wart jest tak dwóch róznych sum, to co można mysleć o oferencie?

    Z pozdrowieniami:

    Catbert, Demoniczny Szef Działu Kadr