PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re:Informatycy

  • 41. Data: 2002-08-27 17:09:18
    Temat: Re:Informatycy - dlugawe
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl>

    /o)\ Aloha, Pawlik!
    \(o/ piszesz:

    > Wniosek sam nie wiem jaki z tego wysnuc, jaki jest
    > potenjalny klient na uslugi, jak skonstruowac oferte
    > zeby go pozyskac i nie miec wyrzutow sumienia, ze sie
    > ludziom kit wciska

    hm, powiem ci tak: generalnie, jak do tej pory dobra
    opinia byla dla mnie znacznie korzystniejsza, niz to
    zarobienie tych kilku setek na zlozeniu kompa. tak ze
    ja ponizej pewnego poziomu nie schodze, a gosc ktory
    chce sobie dzisiaj zaoszczedzic na monitorze, za pol
    roku bedzie doskonale wiedzial czemu sugerowalam mu
    drozsze rozwiazanie. i niech sie ktos inny uzera z
    wiecznie wieszajacym sie systemem, i modernizacja
    sprzetu ktory powinien stac w gabinecie osobliwosci.

    > wniosek jest taki ze trzeba poczekac jeszcze troszke
    > lat, zeby nauczyc ludzi, ze za jakosc sie placi nieco
    > wiecej. Tak mi sie wydaje, ale moze sie myle

    nie, nie mylisz sie. tylko dodam- niestety, nie jest
    to do konca wina klienta, on w koncu ma prawo byc w
    danej dziedzinie kompletnym laikiem, i ktos mu chyba
    powinien o niej opowiedziec. jesli dalej bedzie sie
    upierac ze mu za drogo- coz, ma prawo...

    Nahia, Department of Redundancy Department

  • 42. Data: 2002-08-27 17:58:21
    Temat: Re: Re:Informatycy
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Xena" <t...@l...com.pl> wrote in message
    > Osoba znana wszem i wobec jako eTerNity pisująca spod adresu

    > na funkcję administratora można przyuczyć małpkę albo dowolną osobę,
    > która w życiu informatyki nie skończyła.

    hłe, hłe... następne moje $0.02... ciekawe czy przyuczona małpka będzie np
    główny adminem sieci tak na 30000 hostów rozsianych po całym świecie .... co
    ty na to?

    pozdrówka, Slavo

  • 43. Data: 2002-08-27 18:52:47
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Slavo pisująca spod adresu <slavo-
    s@gmx.net> napisała:

> [...]
    >
    > hłe, hłe... następne moje $0.02... ciekawe czy przyuczona małpka
    > będzie np główny adminem sieci tak na 30000 hostów rozsianych po

    Ja na to tyle, że widzę, ze masz problemy z rozumieniem tekstu pisanego.
    Ta dyskusja mnie nudzi, przyznałam Wam wszystkim rację we wszytskich
    aspektach, w których chcecie i proponuję zakończyć ten wątek.

    A druga rzecz, której chyba małpki się nie da nauczyć to okazywanie
    szacunku piszącemu poprzez zaczynanie zaimków osobowych wielką literą.
    Ale to tylko tak...

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 44. Data: 2002-08-27 21:11:30
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    > Ja na to tyle, że widzę, ze masz problemy z rozumieniem tekstu pisanego.

    eeee tam... zawsze byłem w tym dobry.. :-)))

    > Ta dyskusja mnie nudzi, przyznałam Wam wszystkim rację we wszytskich
    > aspektach, w których chcecie i proponuję zakończyć ten wątek.

    thx, o to mi chodziło

    > A druga rzecz, której chyba małpki się nie da nauczyć to okazywanie
    > szacunku piszącemu poprzez zaczynanie zaimków osobowych wielką literą.
    > Ale to tylko tak...

    małpki nie, i mnie też nie jeżeli nie chce... tylko dlaczego to piszesz w
    moim kontekście ???

    pozdrówka, Slavo

  • 45. Data: 2002-08-27 21:50:09
    Temat: Re: Informatycy
    Od: "Cezary Stypulkowski" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Daniel Podlejski" <u...@u...eu.org> napisał w
    wiadomości news:slrnammgeq.48f.underley@underley.eu.org...
> [...]
    >
    > : Cóż w pracy admina jest takiego, czego nie można nauczyć?
    >
    > Wiesz, jest spora różnica między "nie można nauczyć" a "nie każdy może się
    > nauczyć". Adminowanie to nie tylko backupy i zakładanie użytkowników.
    > Tu trzeba ogromnej wiedzy, doświadczenia, odporności na stresy,
    > umiejętności szybkiego podejmowania włąściwych decyzji, nieszablonowego
    > myślenia przy rozwiązywaniu problemów itp itd. Jeśli nie posiadasz tych
    cech,
    > nigdy nie będziesz dobrym adminem. Co najwyżej wyrobnikiem od zakładania
    > kont i zmieniania tasiemek w streamerze.

    [...]
    dorzucilbym ze trzeba tzw. "iskry bozej" (zreszta jak w kazdym zawodzie)...
    moze po prostu trzeba lubic co sie robi...?
    z kolesia "admina" ktory robi to co robi bo musi... na pewno wiele pozytku
    nie bedzie...

    pozd.
    Czarek

  • 46. Data: 2002-08-27 21:54:39
    Od: "Cezary Stypulkowski" <t...@t...pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak już kiedyś pisałem. Dobrego admina poznaje sie wtedy kiedy coś
    porządnie
    > pierdolnie (sorry za wyrażnie, ale ono lepiej oddaje sytuacje niż
    > "zepsuje"). Miałem m. in. sytuacje, że o mały włos nie zamknięto
    > hipermarketu na 58 kas,
    [..]
    hehe otworzymy dzis czy nie... o to pytanie.... :)
    wstana serwery kasowe po update czy nie ;))
    ehh skad ja to znam... :)))
    hmmm NNTP-Posting-Host: pa174.grodzisk-wielkopolski.sdi.tpnet.pl
    jakis hiper w Poznaniu?

    pozd. cieplo
    Czarek

  • 47. Data: 2002-08-28 06:09:51
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > hmmm NNTP-Posting-Host: pa174.grodzisk-wielkopolski.sdi.tpnet.pl
    > jakis hiper w Poznaniu?

    Pracowałem ponad 2 lata w Realach w Szczecinie i Poznaniu (ale to już było
    3,5 reku temu). Najfajniej było w Sz-nie bo był to ich pierwszy market w RP.
    Nikt nic nie wiedział. Gnój po pachy, wszystkie procedury tworzyły się na
    mnie.