PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe:Informatycy › Re: Re:Informatycy
    From: "Xena" <t...@l...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re:Informatycy
    Date: Sun, 25 Aug 2002 01:46:23 +0200

    Osoba znana wszem i wobec jako Excile pisująca spod adresu
    <d...@k...net.pl> napisała:

    > Dosc ostre slowa w swojej wymowie i wydaje mi sie ze niektorzy moga
    > sie troche obrazic badz poczuc urazeni.

    Nie to było moim zamiarem.

    > Widze po swoich kolegach, ze
    > latwiej jest tym ktorzy skonczyli studia informatyczne, latwiej jest
    > zdobyc prace bo moga wpisac w CV , ze skonczyli Politechnike:)
    > Natomiast jesli chodzi o rozwiazywanie problemow, wykonywanie
    > jakiegos zadania to zupelnie inna spraw. jak w innych zawodach liczy
    > sie przede wszystkim czlowiek i to jak mysli kojarzy, a kojarzenie i
    > myslenie analityczne jest moim zdaniem najwazniejsze w pracy
    > informatyka, progamisty, administratora czy innego dziwolaga
    > zwiazanego z komputerami:)

    Zgadzam się z Tobą w pełni. Ale nie nazwałabym osoby, która jest
    wyłącznie administratorem sieci - informatykiem. Komputerowcem,
    administratorem itp owszem, ale nie inforamtykiem w pełni.

    Równiez nie wystarczy skończyć inforamtyki, żeby być dobrym. Trzeba mieć
    do tego smykałkę, lubic to, pracować w tym itp.

    > DC
    > mrg historii aktualnie wykonujacy zawod malpki albo dowolnej osoby

    Wiesz, że nie o obrażenie Ciebie mi chodziło.
    Ale czy możesz o sobie powiedzieć, ze jestes informatykiem?
    Że rozwiązałbyś problemy nie dotyczące Twoje konktretnej sieci tylko
    czegoś innego?
    Nie sądzę, ale nie dlatego, że uważam Cię za głupiego albo coś, nie...
    Dlatego, że się tego nie uczyłeś, nie pracowałeś w tym itd.
    Rany ale namotałam...

    --
    Pozdrówka
    Tatiana