PracaGrupypl.praca.dyskusjeWSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!! › Re: Re[2]: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
    From: "Adam F." <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re[2]: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
    Date: Wed, 20 Mar 2002 20:18:23 +0100

    "darek" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1697512262.20020320191251@poczta.onet.pl...
    > (......)
    >
    > I to jest zdrowe podejście,ale tylko połowa bo nie odpowiadasz ile byś
    > dał temu uczciwemu?

    Bo to zależy od wielu czynników :-)
    Przede wszystkim należałoby sprecyzować stanowisko.
    Posadzkarza nie zatrudnię w ogóle, bo to nie moja branża ;-)
    Aktualnie zlecam różne projekty głównie na zasadzie umowy o dzieło (mam
    kilku stałych współpracowników) - etat to jednak bardzo duże obciążenie
    finansowe dla małej firmy (i nie chodzi tu o wysokość pensji, lecz o kolejną
    pozycję do rubryki "koszty stałe"). Odpowiadając jednak na pytanie - dobremu
    grafikowi na etacie byłbym skłonny zapłacić 4-6 tys.

    > Na to już sam sobie odpowiedziałeś wyżej,nie ważne czy przychodzi pijany
    > czy trzeźwy jeżeli się podjął wykonania a nie wykonał to w każdym
    > normalnym kraju zapłaciłby taką karę że na drugi raz by nie próbował
    > zagrań w stylu przedszkolaka.
    > Hmmmm może ja to wykonam?

    W tym konkretnym przypadku już za późno niestety.
    Ale zawsze możemy nawiązać jakąś współpracę, w końcu nie zamykam jeszcze
    firmy :-)
    Zaznaczam jednak, że szukam naprawdę dobrego grafika (przeciętny projekt
    mogę zrobić sam), jednocześnie dobrze wiem, że tacy się cenią (co mnie
    oczywiście nie dziwi).

    > Ja mam podobne doświadczenia tylko jakby z drugiej strony
    > barykady.Dlatego mówię o większości pracodawców.
    > Swoją drogą gratuluję że widzisz się w tej drugiej(5 osobowej)
    > nielicznej grupie:)

    Szkoda, że tak często dobrzy pracownicy trafiają na złych pracodawców, a
    dobrzy pracodawcy na złych pracowników. No ale ten problem istnieje od
    zawsze (tzn. trafianie na niewłaściwych ludzi) i dotyczy nie tylko rynku
    pracy :-)

    Pozdrawiam
    Adam