PracaGrupypl.praca.dyskusjeRainbow -opinie › Re: Rainbow -opinie
  • Data: 2003-06-04 17:06:21
    Temat: Re: Rainbow -opinie
    Od: "Lukas" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż, niektórzy to kupują... ;) Wszystko da się opchnąć jest tylko kwestia
    > znalezienia odpowiedniego jelenia.
    > --
    > Samotnik

    Kupują...
    Facet kiedys był u mnie w domu na prezentacji ( urządzenie ok)
    Za to , że mi tak pododkurzał prosił o liste znajomych do prezentacji tego
    wspaniałego cudka
    .
    .
    i po kilku dnia okazało sie ze z 10 osób 6 ma taki sprzet

    co doceny to był sklonyy oddac za 3,5 k niby za używany ( albo ze dostał na
    bonus)

    poza tym to musi kosztowac - facetowi płaciłi za zrobienie prezentacji więc
    w koncu jakis jeleni musi za to zapłącic