PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rainbow -opinie

  • 1. Data: 2003-06-02 21:12:10
    Temat: Rainbow -opinie
    Od: "etarchi" <e...@p...fm>

    Rozwazam podjecie pracy jako przedstawiciel handlowy w firmie Rainbow - dla
    nie wtajemniczonych to poraca ta polega na sprzedaniu odkurzaczy (super
    dobrych). Oferuja bardzo interesujaca prowizje od jendnego sprzedanego
    egzemplarza. Chcialem Was zapytac czy ktos z Was pracowal w tej firmie, albo
    ma jakas opinie na jej temat? Czy sa faktycznie szansie na sprzedanie komus
    odkurzacza za takie pieniadze? Znacie moze jakies sposoby pozyskiwania
    nowych klientow na pokazy?

    Serdecznie pozdrawiam cala grupe, choc jestem tu pierwszy raz!

    etarchi

  • 2. Data: 2003-06-03 09:55:06
    Temat: Re: Rainbow -opinie
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > Czy sa faktycznie szansie na sprzedanie komus
    > odkurzacza za takie pieniadze?
    Zapomnij o tej pracy!
    1. Można kupić super markowe odkurzacze za niewielkie pieniądze.
    2. Bogaci (ci których stać) instalują sobie odkurzacze centralne które są
    tańsze(!) od Rainbowa
    3. Cała rzecz u Rainbowa opiera się na kosmetykach które są cholernie
    drogie - sam odkurzacz jest jak najbardziej zwyczajny.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 3. Data: 2003-06-04 09:44:33
    Od: CMOS <s...@h...pl>

    Prezentowano mi "urzadzenie Rainbow" (to nie jest odkurzacz), przez 4 godziny.
    Cena tego ustrojstwa to 8,5 k PLN (dla klienta). Sproboj cos takiego opchac.

    Slawek

  • 4. Data: 2003-06-04 09:51:29
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <3...@h...pl>, CMOS wrote:
    > Prezentowano mi "urzadzenie Rainbow" (to nie jest odkurzacz),

    Kiedy handlowiec powie, że to odkurzacz, to wylatuje.

    > przez 4 godziny.
    > Cena tego ustrojstwa to 8,5 k PLN (dla klienta). Sproboj cos takiego opchac.

    Cóż, niektórzy to kupują... ;) Wszystko da się opchnąć jest tylko kwestia
    znalezienia odpowiedniego jelenia.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - Carterem do Goeteborga za 950 zł / 2 tygodnie + wydatki

  • 5. Data: 2003-06-04 17:06:21
    Od: "Lukas" <n...@o...pl>

    > Cóż, niektórzy to kupują... ;) Wszystko da się opchnąć jest tylko kwestia
    > znalezienia odpowiedniego jelenia.
    > --
    > Samotnik

    Kupują...
    Facet kiedys był u mnie w domu na prezentacji ( urządzenie ok)
    Za to , że mi tak pododkurzał prosił o liste znajomych do prezentacji tego
    wspaniałego cudka
    .
    .
    i po kilku dnia okazało sie ze z 10 osób 6 ma taki sprzet

    co doceny to był sklonyy oddac za 3,5 k niby za używany ( albo ze dostał na
    bonus)

    poza tym to musi kosztowac - facetowi płaciłi za zrobienie prezentacji więc
    w koncu jakis jeleni musi za to zapłącic