PracaGrupypl.praca.dyskusjeRTVeuroAGD › Re: RTVeuroAGD
  • Data: 2006-04-28 06:48:06
    Temat: Re: RTVeuroAGD
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe napisał(a):
    > W wiadomości <news:e20h21$3d6$1@node1.news.atman.pl>

    > Dlatego, że owi "kompetentni pracownicy" nie szukają pracy w tego typu
    > miejscach (i bynajmniej nie chodzi tylko o zarobki).
    > Bierze się więc tych, którzy pracować chcą. I tylko ta chęć jest
    > niestety ich atutem.

    Ja myślę że może i szukają, tylko ich kompetencja jest niepotrzebna za
    cenę którą proponują :). Bo w gruncie rzeczy - sprzedawca potrzebny jest
    głównie po to żeby sprzedać, a umiejętności doradcze to jest tylko dodatek.

    W końcu tych co zauważą ich niekompetencję jest znikomy odsetek w
    narodzie. Dla większości narodu i tak ich kompetencja sprawia wrażenie
    nieograniczonej :).

    p. m.