1. Data: 2006-04-11 14:36:17
Temat:RTVeuroAGD
Od:"kwiat" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ile zarabia się w RTV euro AGD jako sprzedawca?
I jak się pracuje??

Piotr Kwiatkowski

k...@o...pl

2. Data: 2006-04-11 14:42:18
Temat:Re: RTVeuroAGD
Od:"Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e1gf0a$lkj$1@nemesis.news.tpi.pl>
kwiat <p...@w...pl> pisze:

> Witam ile zarabia się w RTV euro AGD jako sprzedawca?

Chyba niewiele, bo kompetencja sprzedawców tej sieci woła o pomstę do nieba.

--
Nixe

3. Data: 2006-04-11 18:38:57
Od:"sarra" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

miałm w reku pita pracownika RTVeuroAGD i załamka, po przeliczeniu na
miesiąc średnio ok 750 zł netto

4. Data: 2006-04-17 16:50:16
Od:Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba niewiele, bo kompetencja sprzedawców tej sieci woła o pomstę do
> nieba.

A czy kompetentny pracownik przynioslby swojemu pracodawcy wspolmierny
przychod w stosunku do wyzszego wynagrodzenia ?
Podejrzewam, ze TAK, ale dlaczego tego sie nie praktykuje ?

--
Adam

5. Data: 2006-04-19 06:05:43
Od:"Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e20h21$3d6$1@node1.news.atman.pl>
Adam <a...@m...w.stopce> pisze:

> A czy kompetentny pracownik przynioslby swojemu pracodawcy wspolmierny
> przychod w stosunku do wyzszego wynagrodzenia ?
> Podejrzewam, ze TAK, ale dlaczego tego sie nie praktykuje ?

Dlatego, że owi "kompetentni pracownicy" nie szukają pracy w tego typu
miejscach (i bynajmniej nie chodzi tylko o zarobki).
Bierze się więc tych, którzy pracować chcą. I tylko ta chęć jest niestety
ich atutem.

--
Nixe

6. Data: 2006-04-28 06:48:06
Od:mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> [...]
> miejscach (i bynajmniej nie chodzi tylko o zarobki).
> Bierze się więc tych, którzy pracować chcą. I tylko ta chęć jest

Ja myślę że może i szukają, tylko ich kompetencja jest niepotrzebna za
cenę którą proponują :). Bo w gruncie rzeczy - sprzedawca potrzebny jest
głównie po to żeby sprzedać, a umiejętności doradcze to jest tylko dodatek.

W końcu tych co zauważą ich niekompetencję jest znikomy odsetek w
narodzie. Dla większości narodu i tak ich kompetencja sprawia wrażenie
nieograniczonej :).

p. m.