PracaGrupypl.praca.dyskusje › RTVeuroAGD

  • 1. Data: 2006-04-11 14:36:17
    Temat: RTVeuroAGD
    Od: "kwiat" <p...@w...pl>

    Witam ile zarabia się w RTV euro AGD jako sprzedawca?
    I jak się pracuje??

    Piotr Kwiatkowski

    k...@o...pl

  • 2. Data: 2006-04-11 14:42:18
    Temat: Re: RTVeuroAGD
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e1gf0a$lkj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    kwiat <p...@w...pl> pisze:

    > Witam ile zarabia się w RTV euro AGD jako sprzedawca?

    Chyba niewiele, bo kompetencja sprzedawców tej sieci woła o pomstę do nieba.

    --
    Nixe

  • 3. Data: 2006-04-11 18:38:57
    Od: "sarra" <b...@s...pl>

    miałm w reku pita pracownika RTVeuroAGD i załamka, po przeliczeniu na
    miesiąc średnio ok 750 zł netto

  • 4. Data: 2006-04-17 16:50:16
    Od: Adam <a...@m...w.stopce>

    > Chyba niewiele, bo kompetencja sprzedawców tej sieci woła o pomstę do
    > nieba.

    A czy kompetentny pracownik przynioslby swojemu pracodawcy wspolmierny
    przychod w stosunku do wyzszego wynagrodzenia ?
    Podejrzewam, ze TAK, ale dlaczego tego sie nie praktykuje ?

    --
    Adam

  • 5. Data: 2006-04-19 06:05:43
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e20h21$3d6$1@node1.news.atman.pl>
    Adam <a...@m...w.stopce> pisze:

    > A czy kompetentny pracownik przynioslby swojemu pracodawcy wspolmierny
    > przychod w stosunku do wyzszego wynagrodzenia ?
    > Podejrzewam, ze TAK, ale dlaczego tego sie nie praktykuje ?

    Dlatego, że owi "kompetentni pracownicy" nie szukają pracy w tego typu
    miejscach (i bynajmniej nie chodzi tylko o zarobki).
    Bierze się więc tych, którzy pracować chcą. I tylko ta chęć jest niestety
    ich atutem.

    --
    Nixe

  • 6. Data: 2006-04-28 06:48:06
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Nixe napisał(a):
> [...]
    > miejscach (i bynajmniej nie chodzi tylko o zarobki).
    > Bierze się więc tych, którzy pracować chcą. I tylko ta chęć jest

    Ja myślę że może i szukają, tylko ich kompetencja jest niepotrzebna za
    cenę którą proponują :). Bo w gruncie rzeczy - sprzedawca potrzebny jest
    głównie po to żeby sprzedać, a umiejętności doradcze to jest tylko dodatek.

    W końcu tych co zauważą ich niekompetencję jest znikomy odsetek w
    narodzie. Dla większości narodu i tak ich kompetencja sprawia wrażenie
    nieograniczonej :).

    p. m.