PracaGrupypl.praca.dyskusje[ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ... › Re: [ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...
    From: marcins <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...
    Date: Tue, 13 Jul 2004 18:56:01 +0200

    Piotr Hosowicz wrote:

    > Mi się też podoba. :-D

    zauwazylem...

> [...]

    > więcej niż # ./configure ; make ; make install, to znaczy powinien
    > rozumieć jak i po co konfiguruje soft albo go nie konfiguruje w żaden
    > określony sposób, jak również powinien sobie radzić z gmeraniem w
    > Makefile'ach, z czytaniem źródeł na tyle, żeby znaleźć rozwiązanie
    > takiego czy innego problemu. Ale czy musi umiec dużo więcej ? Co więcej
    > - to tym lepiej, ale najważniejsze są podstawy. I w czym przeszkadza
    > instalowanie w wielu sytuacjach softu z paczek / pakietów ? Za pomocą
    > tego strasznego apta i tego strasznego poldka ?

    hmm no chodzi o wyglaszanie _opinii_ nie popartych faktami ze cos sie
    nie nadaja na server. na server nadaje sie ta dystrybucja ktora admin
    zna najlepiej.
    co do pakietow..w fbsd sa fajne porty ktore zaadoaptowali do paru innych
    systemow i jest calkiem mile. dziala w cli ;)

    > No, to przecież już napisałem że Tyś jest hardkorowy haxor, a ja jak
    > zwykle nic nie wiem, jestem gupi i mam fszy na pempku. :-D Widzę, że
    > lubisz się onanizowac przekonaniem, że Twój rozmówca to kretyn. :-) To
    > niezdrowe, daj spokój. :-)

    jesli ktos wyglasza opinie ze slack sie nie nadaje na serwer to wlasnie
    mam takie przekonanie. ty nic nie mowiles o ile pamietam..

    > Dalej lecisz już hurtem - ustawiłeś sobie chłopca do bicia,

    jejku..nie..otoz newsy sa forum wymiany pogladow. ja na popracie swojej
    tezy( o ile ktos chce ) przytocze argumenty za...

    > niczym
    > Gazeta Wyborcza

    a co ona ma wspolnego z tematem ? lepsza GW niz NIE...

    > pozwalaj, bo zrobimy sobie małego flamewara, będzie z tego kupa smrodu,

    ehh przeciez to bez sensu. ja juz za stary jestem ...

    > Drobna uwaga na przyszłość : postaraj się na wstępie nie zakładać, że
    > Twój interlokutor to kretyn, który niczego nie rozumie. Niech będzie że
    > tylko na poyrzeby rozmowy. To bardzo ułatwia dyskusje wbrew pozorom. :-D

    niestety ale wiele sytuacji potwierdza te opinie...chodz _czasem_
    zdarzaja sie wyjatki.

    dobra.pozdro. peace. i eot