PracaGrupypl.praca.dyskusjewyszczególnienie składników płacy › Re: RMUa - bylo: wyszczególnienie składników płacy
    From: czarny <m...@f...art.lp>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: RMUa - bylo: wyszczególnienie składników płacy
    Date: Tue, 24 Jan 2006 13:12:13 +0100

    kondi napisał(a):

    > a czy mozecie mi powiedziec czy pracodawca ma obowiazek dostarczania
    > rmua czy jakkolwiek to sie zwie? ja odszedlem z pracy, teraz szukam
    > nowej, ale nie dostalem poza pitem i swiadectwem pracy niczego, teraz mi
    > znajomy mowi, ze on co miesiac dostaje karteczki rmua, wiec sie zgubilem

    Ma obowiazek dawac co miesiac pracownikowi raport RMUA, ale zamiennie
    zamiast tego raportu, pracodawca moze dać inny dokument na którym sa
    odprowadzone skladki. Takim popularnym i najczęstszym substytutem
    raportów RMUA sa "paski wypłat", czyli wydrukowana na pasku papieru
    informacja o miesiecznych dochodach i potraconych skladkach.
    Albo to, albo RMUA, albo jakiś inny dokument, jednocznaczny.

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============