PracaGrupypl.praca.dyskusje › RMUA a brak składek ZUS

  • 1. Data: 2003-08-10 08:24:12
    Temat: RMUA a brak składek ZUS
    Od: "Andrzej" <a...@N...gazeta.pl>

    Pracodawca systematycznie dostarczył mi druki RMUA, jednak tak naprawdę nie
    płacił skałdek. Czy to jest wprowadzanie w błąd pracownika? Nie mam składek
    opłaconych już przez rok...

  • 2. Data: 2003-08-10 08:34:50
    Temat: Re: RMUA a brak składek ZUS
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > płacił skałdek. Czy to jest wprowadzanie w błąd pracownika? Nie mam składek

    Witam
    Zaalarmuj ZUS przedkładając posiadane rozliczenie RUMA. Jeżeli pracodawca nie
    płaci to dobiorą się mu do czerech liter a jeżeli płaci to to wyprosują swój
    błąd.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-08-13 17:14:29
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > płacił skałdek. Czy to jest wprowadzanie w błąd pracownika? Nie mam

    Wieśniak ten TWÓJ pracodawca...
    Miłej walki w ZUSie!

    Pozdrawiam.
    Tomek