PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanko !!!

  • 1. Data: 2004-04-01 06:24:31
    Temat: Pytanko !!!
    Od: "Asia" <a...@g...pl>

    Mam pytanie czy jak wejdziemy do Unii to będzie taki zawód jak technik
    farmacji? Czy wogóle bedzie się liczył?

  • 2. Data: 2004-04-01 08:42:14
    Temat: Re: Pytanko !!!
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik Asia napisał:
    > Mam pytanie czy jak wejdziemy do Unii to będzie taki zawód jak technik
    > farmacji? Czy wogóle bedzie się liczył?

    Zorientuj sie moze w swoim technikum, jak bedzie z uprawnieniami dla
    absolwentow - powinno sie tez odnosic do ciebie.
    Ostatnio czytalem artykul o tegorocznych absolwentach studiow
    pielegniarskich (licencjat) ktorzy po ich ukonczeniu nie beda mieli
    prawa wykonywania zawodu (takze na terenie Polski - wymog obowiazujacy
    od akcesji, a oni koncza juz po), poniewaz do kwalifikacji wymaganych
    przez unie brakuje im w programie chyba tysiaca godzin (?) zajec.
    Trwa ustalanie jak w ich przypadku i nastepnych rocznikow poszerzyc program.

    pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2004-04-01 18:24:31
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Asia" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie czy jak wejdziemy do Unii to będzie taki zawód jak technik
    > farmacji? Czy wogóle bedzie się liczył?

    Hmmm - nie wiem, jak to dokładnie będzie, ale jak pracowałem
    w firmie farmaceutycznej, to znajomy właśnie kończył technika-farmaceute
    i był z tego powodu bardzo zadowolony;
    Inna kwestia- jak przeglądam czasem ogłoszenia: ciągle szuka się
    farmaceutów (ale z przewagą mgr).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl