PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie z cyklu: Ile może zarabiać... ?

  • 31. Data: 2006-09-22 17:31:32
    Temat: Re: Pytanie z cyklu: Ile może zarabiać... ?
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > To nie sa prawa rynku tylko brak instynktu samozachowawczego
    > zupelnie jak skaczacy z mostu do nieznanej wody. Czy takie
    > zachowania pochwalasz? Jesli firma robi sobie kuku podejmujac sie
    > zlecen bez zysku to robi zla robote innym firmom, ktore chca
    > normalnie zarabiac i egzystowac krotko mowiac psuje rynek.
    > Jesli chodzi o strony WWW to rynek jest totalnie zepsuty :-)))

    "Firma" pojmowana literalnie, to tylko zbiór różnych numerów, typu NIP,
    Regon itp.

    Ale "firma" to też zbiór ludzi. Ludzi, którzy czasem, nie mając innej
    alternatywy, robią to, co mogą, aby przeżyć.

    Kogoś, kto nie ma na chleb (mniej lub bardziej dosłownie), też będziesz się
    pytał, dlaczego psuje rynek i czy mógłby przestać? Owszem, taki ktoś nie ma
    z reguły instynktu samozachowawczego (bo go zatracił), ale wyboru też nie
    ma.

    I nawet nie próbuj mi wmawiać, że nie wiem, o czym mówię. Kilka lat temu
    udało mi się wyrwać z rodzinnego miasta do Poznania, po czym zdobyłem swoją
    ciężką pracą dobrą pozycję zawodową. Ale nie zatraciłem - i nigdy nie
    zatracę - pamięci o tym, jak to było przez poprzednie kilka lat mojej
    kariery zawodowej.

  • 32. Data: 2006-09-22 19:00:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Any User napisał(a):

    [...]

    > Dwa nie wystarczą? Na siłę mógłbym znaleźć jeszcze ze dwa powody, ale takie
    > wydumane, a te wyżej są całkiem poważne...

    Sam więc widzisz...

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 33. Data: 2006-09-22 20:29:33
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Sam więc widzisz...

    Owszem. Widzę i się cieszę.

  • 34. Data: 2006-09-22 22:28:57
    Od: Kamil Brygola <k...@v...beztego.pl>

    l...@g...com napisał(a):
    > Jest jeden problem - studia zaoczne w toku ;-)

    http://www.okno.pw.edu.pl
    Studia via internet, obecność obowiązkowa tylko na egzaminach, przylot
    na sobotę dwa, góra trzy razy w semestrze, raz w roku tygodniowy zjazd.
    Conajmniej kilku studentów pracuje za granicą i nienajgorzej sobie
    radzą. Jeśli kierunek pokrewny może dowiedzieć się o możliwość
    przeniesienia.

    --
    kmb

  • 35. Data: 2006-09-23 05:05:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Any User napisał(a):

    > Owszem. Widzę i się cieszę.

    Więc to nas odróżnia bo ja widzę to samo i płakać mi się chce...

    j.

  • 36. Data: 2006-09-23 09:50:32
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Więc to nas odróżnia bo ja widzę to samo i płakać mi się chce...

    Dlaczego płakać Ci się chce? Podaj powody (ja swoje podałem).

  • 37. Data: 2006-09-25 07:36:53
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Any User wrote:

    > Dlaczego płakać Ci się chce? Podaj powody (ja swoje podałem).

    1) firma psuje rynek
    2) Jesli mozna zarobic wiecej na lokatach niz inwestujac w ta firme i
    nie ma perspektywy, ze sie to zmieni, to po co inwestowac?
    3) Przezyc za taka pensje nie wegetujac, mozna bedac na utrzymaniu
    rodzicow, a przeciez wiecznie tak nie mozna.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 38. Data: 2006-09-25 07:44:27
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > 1) firma psuje rynek

    A nieee, no faktycznie. Lepiej, aby wszyscy zarabiali tak, jak choćby w
    branży farmaceutycznej, gdzie później leki są tak drogie, że zwykłych ludzi
    na nie nie stać...

    > 2) Jesli mozna zarobic wiecej na lokatach niz inwestujac w ta firme i nie
    > ma perspektywy, ze sie to zmieni, to po co inwestowac?

    To zależy, z czyjego punktu siedzenia nie ma perspektywy.

    > 3) Przezyc za taka pensje nie wegetujac, mozna bedac na utrzymaniu
    > rodzicow, a przeciez wiecznie tak nie mozna.

    A czy ktoś powiedział, że to nie jest firma właśnie dla takich ludzi, którzy
    jeszcze są na utrzymaniu rodziców?

  • 39. Data: 2006-09-25 10:41:51
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    Any User wrote:
    > A czy ktoś powiedział, że to nie jest firma właśnie dla takich ludzi,
    > którzy jeszcze są na utrzymaniu rodziców?

    A później ja - dokładnie firma w której pracuję - musi konkurować na
    rynku z takimi "cwaniaczkami"?
    Tylko, że ja mam na utrzymaniu żonę i dziecko i nie mogę sobie pozwolić
    na pensyjkę 800 netto.
    To się nazywa "PSUCIE RYNKU".
    Mam nadzieję, że Ty tego nie doświadczysz.

    zch