PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie trochę nie na temat

  • 1. Data: 2002-01-18 08:29:35
    Temat: Pytanie trochę nie na temat
    Od: "Rafał Smolarek" <r...@w...pl>

    Czy ktoś z was może korzystał z systemu nauki sita i może pomiedzieć mi coś
    na ten temat.
    Był bym wdzięczny.
    RSmol

  • 2. Data: 2002-01-18 09:46:08
    Temat: Re: Pytanie trochę nie na temat
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś z was może korzystał z systemu nauki sita i może pomiedzieć mi
    coś
    > na ten temat.
    > Był bym wdzięczny.
    > RSmol

    Nie zasmiecaj grupy, przeciez sa wyszukiwarki.
    www.sita.com.pl

  • 3. Data: 2002-01-19 11:28:06
    Od: "kuba93" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > coś
    >
    > Nie zasmiecaj grupy, przeciez sa wyszukiwarki.
    > www.sita.com.pl

    Wydaje mi się, iz kolega pytał o skutecznosc, a to pewnie temat ciekawy dla
    wielu.
    I nie chodzi o informacje dostawcy lecz klientów.

  • 4. Data: 2002-01-20 11:57:38
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.pl>

    Stało się to Sat, 19 Jan 2002 12:28:06 +0100, gdy "kuba93"
    <N...@p...onet.pl> napisał:

    >Wydaje mi się, iz kolega pytał o skutecznosc, a to pewnie temat ciekawy dla
    >wielu.
    >I nie chodzi o informacje dostawcy lecz klientów.

    Też jestem ciekawy.

    Kiedyś spotkałem się z taką opinią (w FAQ-ach programu SuperMemo - ktoś
    zapytał o ocenę programów do nauki 'w czasie relaksu')

    <cytat>
    In evaluating the "relaxation products" you need to differentiate
    between the relaxation effect and the actual learning effect. The number
    of companies producing false claims in this field is astounding. It is
    very easy to fall for a simple solution to a learning problem (e.g. 'get
    10Hz binaural beat difference and your learning problem will go away for
    life, and perhaps your sex drive will improve at the same time, you will
    sleep better and you will look younger'). The easy learning solution
    explains why false claims related to "learning in relaxation" are so
    hard to extinguish.

    At the same time, if you need to cope with stress or insomnia, many
    products in the field may have a legitimate application. Customers of
    the Polish Sita system jokingly claim that the company would do better
    if they marketed their product as a napping system. A worthy application
    on its own. If you know of relaxation products with legitimate claims
    and proven results, please let us know. We will gladly write about the
    subject or provide links from this website
    </cytat>

    (pełna odpowiedź na http://www.supermemo.com/help/faq/sleep.htm )

    pzdr
    r.

  • 5. Data: 2002-01-21 17:44:59
    Od: "Omnipotent Q" <o...@w...pl>

    moj kolega kupil sobie to cos... za kazdym razem mu sie przysnelo ;)))( choc
    staral sie wejsc w jakis tam stan,kiedy to mial sie blyskotliwie uczyc).
    W koncu dal sobie spokoj i zaczal sie uczyc normalnie (tzn. usiadl na dupie
    i sie uczyl)
    tak to u niego wygladalo
    Omnipotent Q

  • 6. Data: 2002-01-21 19:13:59
    Od: kingram <k...@g...net>

    "Rafa? Smolarek" wrote:

    > Czy kto? z was mo?e korzysta? z systemu nauki sita i mo?e pomiedzieae mi co?
    > na ten temat.
    > By? bym wdzi?czny.
    > RSmol

    Wiesz - z sita learning nie korzystalem ale usilowalem sie nauczyc j.
    niemieckiego - efekty gwarantowane itd. tez za pomoca rewelacyjnej
    metody majacej na celu wprowadzenie cie w stan "alfa" czytaj glebokiej
    relaksacji...
    Rezultat: Bardzo Drogie dwa week-endy a niemieckiego jakos nadal...

    Moglem wydac ta forse na 2 tygodnie wczasow z rodzinka gdzies na Majorce
    albo cos w tym stylu...

    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"

  • 7. Data: 2002-01-22 07:45:01
    Od: "Rafal Smolarek" <r...@w...pl>

    Dziekuje bardzo za informacje.