PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o przedmiot działalności??? › Re: Pytanie o przedmiot działalności???
    From: d...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie o przedmiot działalności???
    Date: 9 Jun 2003 14:08:56 +0200

    > Witam serdecznie Grupowiczów,
    >
    > Mam takie pytanie, może się ktoś orientuje...
    > Przy rejestracji działalności gospodarczej, jest pytanie o określenie
    > przedmiotu działalności. Mianowicie chce podjąć prace na własny
    > rachunek, jednakże za swoją pracę bede wystawiał faktury prowizyjne
    > firmie dostarczającej mi towar. Co mam wpisac w tej rubryczce?
    > Jak to sie  praktykuje? Bede zatrudniony u siebie, ale bede pracowal dla
    > kogos innego.
    >

    > dziekuje za pomoc.
    > DrDentz

    Witam - dokładnie tak-należy wpisać (tylko sensownie) większą ilość w zakresie
    bo kolejna zmiana jest koniecznościa do zgłaszania w ewidencji a co za tym
    idzie kolejnej zbędnej opłaty za wydanie wpisu do rejestru, znaczki, stracony
    czas...lepiej na początku się zabezpieczyć. Przeciez wiesz mniej więcej co
    będziesz robił - nikt Ci nie każe robić bardzo szerokiego rozstrzału w
    prowadzeniu swojej działalności (od jajka po tiry).
    A co do formy rozliczania - ewidencji to nie interesuje - tu masz na głowie
    urząd skarbowy - tam fachowo-lub raczej mniej fachowo jak na urząd przystało-
    szanowne panie Ci wyjaśnią jak najlepiej się rozliczać, jakie faktury, itd.
    Powodzenia
    Dora