PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o dane osobowe w LM i CV › Re: Pytanie o dane osobowe w LM i CV
    From: "Kamil" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie o dane osobowe w LM i CV
    Date: Wed, 20 Aug 2003 22:22:35 +0200

    Tak, jestes chroniony. Dla pewnosci mozesz dopisac w klauzuli po szdaniu
    wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych - i dodac - PRZEZ FIRME XXXX-

    Tyle zapewnia prawo. A z przestrzeganiem praw roznie bywa i tu powstaje
    kwestia dobrych obyczajow potencjalnego pracodawcy. Nawet jesli dane
    wyciekna, to trudno ci bedzie cokolwiek udowodnic

    Pozdrawiam