PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o dane osobowe w LM i CV

  • 1. Data: 2003-08-20 10:26:54
    Temat: Pytanie o dane osobowe w LM i CV
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Cześć wszystkim,
    nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na nurtujące mojego kolegę pytanie:
    "Czy jeśli składam do jakiejś firmy CV i LM to jestem ustawowo chroniony
    przed przekazaniem moich informacji poza tą firmę? Konkretnie chodzi mi o
    mojego obecnego pracodawcę. Czy klauzula
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik
    Ustaw Nr 133 Poz. 883)" gwarantuje mi (przynajmniej prawnie) że moje dane
    nie zostaną przekazane poza rekrutującego? Co można zrobić jeśli te dane
    przenikną gdzie indziej?"

    Pozdr
    Mitch

    --
    "Heavy is good, heavy is reliable.
    If it does not work you can always hit him with it."

  • 2. Data: 2003-08-20 20:22:35
    Temat: Re: Pytanie o dane osobowe w LM i CV
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Tak, jestes chroniony. Dla pewnosci mozesz dopisac w klauzuli po szdaniu
    wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych - i dodac - PRZEZ FIRME XXXX-

    Tyle zapewnia prawo. A z przestrzeganiem praw roznie bywa i tu powstaje
    kwestia dobrych obyczajow potencjalnego pracodawcy. Nawet jesli dane
    wyciekna, to trudno ci bedzie cokolwiek udowodnic

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-08-21 13:41:44
    Od: "cxvxc cxvxcv" <r...@N...gazeta.pl>

    Mitch <p...@w...pl> napisał(a):

    Co można zrobić jeśli te dane
    > przenikną gdzie indziej?"

    Zgłaszasz to do instytucji o nazwie: "Generalny Inspektor ochrony Danych
    Osobowych", adres: Warszawa, Ul. Stawki bodajże 9. Koleś będzie miał poważne
    problemy. Kara jaka mu grozi to 1-2 lata pozbawienia wolności.

  • 4. Data: 2003-08-22 11:23:45
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    GIODO przysle kontrole, ktora cos stwierdzi albo nie stwierdzi. Stwierdzi ze
    cv nie sa trzymane na przyklad w komputerze zabezpieczonym haslem albo w
    szafce z kluczykiem. Napewno nie stwierdzi tego, ze potencjalny pracodawca
    zadzwonil do twojego szefa, a swojego kolegi i powiedzial ze ma twoja
    aplikacje....

    http://www.gazeta.pl/usenet/