PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o PIT › Re: Pytanie o PIT
    From: Kanta <k...@n...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie o PIT
    Date: Tue, 31 Jan 2006 10:02:09 +0100

    Użytkownik Magi napisał:

    > Użytkownik "mj" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Był

    > tymczasowy,

    > Zglos sie do ksiegowej, ktora wystawiala ten PIT.
    wydaje mi się, że to nie będzie konieczne. pit należy wysłać do urzędu
    skarbowego, pod który podlega twoje miejsce zamieszkania(nie
    zameldowania), w którym przebywałeś ostatniego dnia roku podatkowego.
    taka informacja widnieje na pit'ie.
    myśmy mieli podobną sytuację, dowiadywaliśmy się w urzędzie skarbowym i
    okazało się, że urzędy same się między sobą dogadują(przesyłają pomiędzy
    sobą dokumenty). trochę dłużej to trwa, ale to już twój wybór.

    papatki
    kanta
    --
    czy to nie czas na małe conieco?