PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie nt. dzialalnosci gospodarczej w Niemczech. › Re: Pytanie nt. dzialalnosci gospodarczej w Niemczech.
  • From: "Farciarz" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie nt. dzialalnosci gospodarczej w Niemczech.
    Date: Tue, 1 Jul 2003 13:09:50 +0200

    Użytkownik "tomek" <o...@o...com> napisał w wiadomości
    news:bdqefa$vqkm4$1@ID-45806.news.dfncis.de...
    > masz tylko jeden problem: pozwolenie na pobyt w niemczech
    >
    > nie wiez w bajki o 25 tys eur, te sa potrzebne(i to tylko w polowie !!)
    jeli
    > chce sie zalozyc sp.z.o.o.
    >
    > w przypadku kwiaciarni nic takiego ci nie jest potrzebne,
    > kwitow tez nie potrzebujesz tylko
    > rozeznanie gdzie takowa otworzyc,
    > czynsz za lokal zalezy od polozenia, miesiecznie wyjdzie cie miedzy 500 a
    > 2000 eur
    > no i inwestycja w kwiatki, te musisz kupic.
    > najgorsze to to ze ktos musi je jeszcze kupic........
    >
    > thomas, hamburg
    >
    > ps. apropos sp.z.o.o to wystarczy tokowa w pl-u i otwiera sie filie w
    > niemczech
    > na polskim prawie :-)

    Nie mam zamiaru otwierac spolki z.o.o, na prawie Polskim czy Niemieckim, za
    maly zuczek ze mnie na razie ;-)
    Ale ciekaw jestem co by bylo gdybym firme zarejestrowal...na Kajmanach? :)
    Glownie chodzi mi o to aby po naszym wstapieniu do UE, moc sie tam
    wyprowadzic i rozpoczac wlasna dzialalnosc gospodarcza. I ciekaw jestem czy
    mnie nie bedzie obowiazywal ten okres przejsciowy na prace dla cudzozmiemcow
    ( Polakow) w Niemczech, jesli bede chcial tam otworzyc wlasna dzialalnosc
    gosp i prowadzic ja we wlasnym imieniu i na wlasny rachunek jako osoba
    fizyczna.

    pozdrawiam
    Farciarz