PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do Kobiet › Re: Pytanie do Kobiet
  • Data: 2002-10-15 10:26:23
    Temat: Re: Pytanie do Kobiet
    Od: "Ewa Zalewska" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pozdraiwam wszystkich i mam pytanie ktore tyczy sie przedewszystkim pan.No
    > wiedz moje drogie panie jak to mozliwe to powiedzcie mi jak to jest z
    > KOLEGAMI z pracy ? np.czy oni was nie molestuja? nie chodzi mi tu o jakies
    > tam ostre przyklady ale np. o jakies tam GLUPIE txt'y

    a owszem zdarza sie czasami, szowinistyczne teksty mozna uslyszec
    niezaleznie od wyksztalcenia i pozycji osoby ktora je wyglasza, oto
    przyklady:
    -moj szef do mojej kolezanki :"Pani Aniu co pani dzisiaj taka
    niedopieszczona?"
    -jeden ze spawaczy do mnie z oblesnym usmiechem na ustach: "Pani to chyba
    maz nie dal spac dzis w nocy"
    -...
    itepe itede
    facetom chyba trudno zrozumiec ze nie zyczymy sobie sluchac takich uwag,
    jesli jakis palant wyglosi podobny tekst to jednyna moja reakcja jest
    kompletne ignorowanie takiego dupka w przyszlosci