PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie d/s pracy chałupniczej jako webmaster › Re: Pytanie d/s pracy chałupniczej jako webmaster
  • Data: 2002-06-02 08:33:32
    Temat: Re: Pytanie d/s pracy chałupniczej jako webmaster
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy mozna telepracowac w zawodzie Webmastera? Tak, jak najbardziej.
    Problem
    > w tym, ze zbyt wiele osob podejmuje sie takiego zajecia mimo, ze nie
    > powinni. Nie wystarczy bowiem znac HTML. Trzeba miec wyczucie estetyki,
    > wiedziec jak konstruowac czytelne i mile dla oka strony, oraz posiadac
    zmysl
    > artystyczny.

    No tak. A później się rozmawia z gościem, którego firma ma odstrzeloną
    stronkę, zgodnie z najnowszymi trendami 'dicho polo', i który mówi: Internet
    to kicha, wybuliłem dwa tysiące, a w ciągu trzech miesięcy nikt za
    pośrednictwem tej strony ze mną się nie skontaktował. Sprawdzasz
    statystyki - fakt - kilkadziesiąt wizyt, z czego połowa przypada na
    pracowników firmy i kolesia, który stronkę strzelił.
    Dowiadujesz się jeszcze, że specjaliści od e-commerce zaproponowali
    rozwiązania, które zwiększą oglądalność strony (czytaj - wykupienie banerów,
    miejsc w wyszukiwarkach, itd.) za więcej niż parę tysięcy. Patrzysz na
    stronę i się zaczynasz zastanawiać - po h... ona w ogóle jest, bo i tak
    niczego się z niej nie można dowiedzieć, prócz tego, że robił ją kolo, który
    wie gdzie są efekty w 'trialu' Photoshopa.

    > No i oczywiscie trzeba byc zorientowany w problematyce internetu - wiedzec
    > co sie ludziom podoba, a na widok czego maja drgawki.

    :)

    Asmira