PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Pytanie] PFRON... co to za cudo i dlaczego tak duzo?

  • 1. Data: 2006-05-31 18:44:07
    Temat: [Pytanie] PFRON... co to za cudo i dlaczego tak duzo?
    Od: "Nev" <n...@v...pl>

    Witam...
    Na kwitku z wyplaty widzę takie coś jak "składka na ub. społ. finans. przez
    ubezpieczonego i PFRON" i opłata ok. 400 zł... Co to jest i dlaczego tak dużo?
    Jutro mam się zamiar z tym do księgowości przejść, ale wolałbym zasięgnąć
    języka...

  • 2. Data: 2006-05-31 18:53:22
    Temat: Re: [Pytanie] PFRON... co to za cudo i dlaczego tak duzo?
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Nev napaskudził na ekranie:
> [...]
    > tak dużo? Jutro mam się zamiar z tym do księgowości przejść, ale wolałbym

    Po prostu zakładowi pfron zwraca twoje składki na ubezpieczenie emerytalne.
    (emerytalne jeżeli masz umiarkowany stopień niepełnospawnosci, jeżeli
    znaczny to nie orientuje się, ale więcej).
    Dziwne że to zakład wykazał na twoim kwitku. Ale to ich wybór. To ciebie nie
    dotyczy, tylko rozliczeń między zakładem pracy a pfron.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2006-05-31 20:25:06
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Nev napisał(a):
> [...]
    > Jutro mam się zamiar z tym do księgowości przejść, ale wolałbym zasięgnąć
    Google wylaczyli? Panstwowy Fundusz Rehabilitacji Osob Niepelnosprawnych
    (jesli dobrze kojarze rozwiniecie skrotu)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-06-04 07:06:19
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk[wytnij_to]@wytnij_to.interia.pl>

    Panstwowy Fundusz Rehabilitacji Osob Niepelnosprawnych
    składka obowiązkowa, opłacana po połowie przez pracodawcę i pracownika,
    z tego co pamiętam chyba po 1,25 % kwoty brutto przez każdą ze stron, ale
    mogę się mylić co do wysokości
    --
    Jackare