PracaGrupypl.praca.dyskusje[Pytanie] PFRON... co to za cudo i dlaczego tak duzo? › Re: [Pytanie] PFRON... co to za cudo i dlaczego tak duzo?
    From: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [Pytanie] PFRON... co to za cudo i dlaczego tak duzo?
    Date: Wed, 31 May 2006 20:53:22 +0200

    Nev napaskudził na ekranie:
    > Na kwitku z wyplaty widzę takie coś jak "składka na ub. społ. finans.
    > przez ubezpieczonego i PFRON" i opłata ok. 400 zł... Co to jest i dlaczego
    > tak dużo? Jutro mam się zamiar z tym do księgowości przejść, ale wolałbym
    > zasięgnąć języka...

    Po prostu zakładowi pfron zwraca twoje składki na ubezpieczenie emerytalne.
    (emerytalne jeżeli masz umiarkowany stopień niepełnospawnosci, jeżeli
    znaczny to nie orientuje się, ale więcej).
    Dziwne że to zakład wykazał na twoim kwitku. Ale to ich wybór. To ciebie nie
    dotyczy, tylko rozliczeń między zakładem pracy a pfron.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --