PracaGrupypl.praca.dyskusjePytania szefa. › Re: Pytania szefa.
    From: WOJSAL <w...@N...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytania szefa.
    Date: Fri, 18 Feb 2011 15:48:38 +0100

    W dniu 17.02.2011 18:37, m...@o...pl pisze:
    > Jak w waszych firmach przechowywanie są takie informacje ?

    Powinny być na piśmie, w jakimś bezpiecznym miejscu (np. w sejfie).
    A z ciekawości spytam: do tej pory jak były przechowywane? W Twoim
    notesie czy w Twojej głowie? :)

    >Przecież te dane to
    > jest klucz do wszystkich danych przedsiębiorstwa,

    Bez paniki. Dostęp do danych firmy jest z jakiejś aplikacji chronionej
    dodatkowymi hasłami.

    >który w razie dostania się w
    > niepowołane ręce może mieć katastrofalne skutki dla danych- zarówno ich
    > integralności, jak i bezpieczeństwa.

    A co ma zrobić firma, gdy Ty będziesz niedostępny, a trzeba będzie
    wykonać jakieś działania administracyjne? Jak wtedy wygląda
    bezpieczeństwo funkcjonowania firmy?

    > Nie jest wprost napisane, ale szef oczekuje odpowiedzi na piśmie. Mogę się
    > domyślać, że te dane ktoś będzie przeglądał.

    Bo po to mają być na piśmie, aby mógł je ktos przeglądać.

    Pozdrawiam,
    Wojtek