PracaGrupypl.praca.dyskusjePytania szefa. › Re: Pytania szefa.
  • Data: 2011-02-21 19:09:28
    Temat: Re: Pytania szefa.
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    napisał w wiadomości news:op.vq7yu72cbp2dyt@pavilion.opteris.pl...

    > Szef szykuje sobie furtke i pewnie bedzie szukal nowego pracownika
    Wg mnie może już nawet znalazł. Zawartość listy wskazuje, że przygotował ją
    ktoś znajacy się choć trochę na rzeczy, nie jakiś tam szefo-półgłówek.

    > Lepiej wydac, przy okazji zrobic jakies pisemko, ze w tym i tym dniu taki
    > a taki otrzymal stosowne poufne dane.

    Ja bym jednak, zgodnie z poradami tu padajacymi, zapieczętował kopertę, a w
    środku zaadnotował, że dane aktualne na dzień /data...../.
    A na początek pisemne zapytanie o wewnętrzne procedury bezpieczestwa (jeśli
    ich nie ma albo są niejasne).

    --
    Jotte