PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Przerazajace bezrobocie › Re: Przerazajace bezrobocie
  • Data: 2013-02-05 18:45:07
    Temat: Re: Przerazajace bezrobocie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-02-05 17:00, Beno wrote:>Znam takie programy,
    > wali na nie kupa bezrobotnych, głównie dlatego, że w ramach darmowych
    szkoleń
    > jest również darmowy posiłek.

    Żeby było zabawniej, jak przez chwilę nie miałem pracy i poszedłem się
    zarejestrować (a jak dla ubezpieczenia, przecież nie po to żeby mi
    robotę znaleźli, sam se znajdę). Stałem w tej kretyńskiej kolejce, że
    niby chcę żeby mi pracę znaleźli (w sumie nie chciałem) zauważyłem
    ogłoszenie. Kurs na dozór średnie napięcie - pomyślałem sobie że w sumie
    co mi tam - pójdę. No i się zaczęło - wypełniłem papiery, pani obejrzała
    i dostałem jakieś 11 punktów na 30 OIDP.

    Skąd ten kretyński pomysł, żeby robić uprawnienia na średnie napięcie -
    przecież skończył pan elektrykę na Politechnice, pracował pan jako
    elektryk (projektant), czemu mieli byśmy w pana inwestować jako
    elektryka, skoro jako elektryk nie może pan znaleźć pracy? ;) LOL

    No żebym przynajmniej miał alimenty i nie płacił, albo z zakładu karnego
    wyszedł, to miałbym parę punktów. Ale tak - żeby elektryk chciał się
    dokształcić z elektryki? Bez sęsu;)

    I tak to działa. Jakbym naprawdę na nich liczył to bym się wkurwił, na
    szczęście przyszedłem tylko po ubezpieczenie, więc mnie ta ichna logika
    rozbawiła i poszedłem dalej szukać pracy - skutecznie;) Całe te
    szkolenia to wałek polegający na przelewaniu kasy z UE do prywatnych
    kieszeni, a przy okazji Urząd pracy rzeczywiście kilkaset miejsc pracy
    tworzy.

    Shrek