PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przekret ?

  • 1. Data: 2002-02-18 12:54:18
    Temat: Przekret ?
    Od: "Arek" <A...@i...net.pl>

    http://500dolarow.prv.pl

  • 2. Data: 2002-02-18 13:26:30
    Temat: Re: Przekret ?
    Od: "Connecticut" <p...@p...interia.pl>

    Na szczescie sie skumalem i nie zadzwonilem tam

  • 3. Data: 2002-02-18 13:30:35
    Od: "Arek" <A...@i...net.pl>

    Użytkownik "Connecticut" <p...@p...interia.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Michał Jęczalik" <s...@s...eu.org> napisał w
    wiadomości

    > To i ja, tylko że nikt nic nie wie,
    > a nie będe wysyłał 8zł jakiemuś gościowi na skrytkę pocztową, jak to w
    > ogłoszeniu widziałem.

    I słusznie.

    W wątku odnośnie "superduper" poradnika spammera jak zdobyć pracę
    na morzu zawarłem link do artykułu "Wprost", w którym jest garść
    informacji
    o pracy za granicą. (Unia Europejska).
    Miejsc pracy w UE dla Polaków jest sporo, w przeciwieństwie do platform
    i statków, do których z resztą nie namawiam.

    Pozdrawiam

    Chester EM

  • 4. Data: 2002-02-18 15:13:07
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    > Zadam glupie pytanie, ale mam nadzieje, ze mi wybaczyci. Wiec, kto to jest
    > MERCHANDISER, czym sie zajmuje, co nalezy do jego obowiazkow.
    > Jakie sa stawki godzinowe na tym stanowisku?

    Raz widzialem mniej wiecej takie ogloszenie:

    "Do ukladania towaru na polkach w supermarketach (marchandiser)
    poszukujemy pracownikow. Tel. xxx.x.x.x.xxx)"

    :))) W Wyborczej.

    Pawel

  • 5. Data: 2002-02-18 15:46:32
    Od: h...@w...pl (Alien)

    a nie wiecie moze gdzie takie biuro w krakowie jest????

  • 6. Data: 2002-02-21 15:17:40
    Od: "Batman" <b...@r...waw.pl>

    Witam Was ponownie...

    Zajrzyjcie na profesjonalny serwis firmy doradztwa personalnego w
    polsce...
    http://www.mostwanted.com.pl/niemcy.html
    i wypunktujcie bledy ktore popelnili w tzw. informacji nt. pracy w
    niemczech...
    Piwo dla kazdego kto wskaze wiecej niz 5.

    Moim zdaniem brak informacji jest sto razy lepszy niz dezinformacja...

    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"

  • 7. Data: 2002-02-25 08:30:35
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    > Jakis Ty madry - po studiach ciezko prace znalezc a co do piero w czasie
    > i jeszcze jak sie studiuje dziennie - bo zaoczne platne
    > a rodzicow nie stac !!!
    > I co madralo

    Tak sobie poczytuje i nie zabardzo moge zrozumiec.
    Jezeli nie stac cie na zaoczne to na dzienne nie bedzie cie stac na pewno.
    Sam poszedlem na studia zaoczne bo nie bylo mnie stac na dzienne. Teraz nie
    marudze.
    Pracuje od szkoly sredniej... najpierw dorywczo potem po maturze normalnie
    nawet czasami na kilka etatow. Wystarczalo ledwo na szkole.... po jakims
    czasie zaczyna byc coraz
    lepiej. Tylko trzeba przestac wybrzydzac, ogon pod dupe i do roboty.
    A nie, za 400 pln to mi sie nie oplaca pracowac itp..
    Pamietam swoja pierwsza pensje... teraz to ledwo sieciowke bym kupil 8-)
    Pamietaj ze twoja wartosc wzrasta od czasu pierwszej umowy o prace.
    Wiec lepiej w czasie studiow wozic cegly bo po studiach i tak masz duza
    szanse ze
    bedziesz musial od tego zaczac 8-(

    No ale jednego nie zmienisz trzeba chciec pracowac a nie zarabiac.
    Po pewnym czasie zaczyna sie widziec roznice, a pracodawca roznice
    widzi na odleglosc. 8-)

    --
    \_/