PracaGrupypl.praca.dyskusje › Protokół przekazania.

  • 1. Data: 2006-10-20 09:02:59
    Temat: Protokół przekazania.
    Od: "konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czesc!

    mysle, aby zlozyc wymowienie za jakis czas; cos slyszalem o tym, ze dyrekcja
    bedzie chciala na mnie wymusic tzw. 'protokol przekazania' narzedzi, ktore
    konserwowalem. Czy mam taki obowiazek, czy jest to tylko ich wymysl? Narzedzia
    byly przez prawie wszystkich pracownikow uzywane, mieli swobodny dostep do
    nich. Zadnych odpowiedzialnosci finansowych w momencie podpidywania umowy nie
    mialem.

    K.

  • 2. Data: 2006-10-20 09:42:11
    Temat: Re: Protokół przekazania.
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    konfabulator napisał(a):
> [...]
    > nich. Zadnych odpowiedzialnosci finansowych w momencie podpidywania umowy nie

    Jezeli w momencie podejmowania pracy nie podpisales protokolu
    przejecia/przekazania narzedzi to pytanie jest nastepujace - na jakiej
    zasadzie chceiliby ustalic ewnetulane rozbieznosci?

    Tak wiec jesli na poczatku i w trakcie trwania pracy nic nie podpisales
    to taki protokol jest czystym wymyslem.

    U mnie w pracy takie cos ma miejsce w przypadku sluzbowych pieczatek,
    komorek i laptopa.

    --
    pzdr
    robbi