PracaGrupypl.praca.dyskusjeProszę o radę › Re: Proszę o radę
    From: "KasiaM" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Proszę o radę
    Date: Sun, 19 May 2002 00:08:54 +0200

    Wspomniałeś o radcy handlowym abasady francuskiej lub jakiejś izbie
    gospodarczej. Nie wiesz jak można się z nimi skontaktować.? Tzn czy pytać w
    Polsce czy we Francji. Tak szczerze to się przyznam że wogóle nei wiem jak
    mam się wkoło tego tematu obrócić, stąd te wszystkiem moje pytania. Jeżeli
    wiesz coś więcej na ten temat proszę napisz. Jakiekolwiek informacje są dla
    mnie cenne.
    Dziękuję za odpowiedź na mojego posta.
    Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)