PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o pomoc w ocenie przedsiewziecia › Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
    Date: Sun, 28 Aug 2005 11:09:39 +0200

    Koziorozec wrote:

    > Czy swojemu synowi, który właśnie dostał od Ciebie 'drobną'
    > kwotę pieniędzy w wysokości jakiś kilku tysięcy też byś tak
    > doradzała???

    Oczywiscie. A co, mam mu doradzic "wez synek to przepiernicz
    w jakiejs knajpie, a potem zasuwaj na etat"? W zyciu. Moje
    dziecko od malego bedzie wiedzialo, ze zeby zarabiac trzeba
    myslec i kalkulowac ryzyko, a nie szukac kogos, na kogo sie
    bedzie zapieprzac nastepne 30 lat. Nie mam zamiaru wychowac
    jej czy jego na kolejnego jeczacego bezrobotnego bez zadnego
    pomyslu na siebie. Bedzie wiedziec co to jest dochod pasywny
    i jak to robic, zeby go miec -- i na pewno nie uslyszy ode
    mnie "znajdz sobie porzadna stala prace".

    > Jakby miał długi, to też byś za niego spłacała???

    Tylko w razie absolutnej koniecznosci. Uczenie ze "nic sie
    nie martw, mamusia zaplaci" nie jest najlepszym pomyslem.

    Kira