PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o pomoc w ocenie przedsiewziecia › Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
    From: "gromax" <g...@N...interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
    Date: Thu, 25 Aug 2005 18:23:43 +0200

    > Tak.

    > NIe koniecznie, bo nie każda firma musi być handlowa.
    > Jeśli tak jest to świadczy o ogólnej recesji.
    > W normalnych, dobrych warunkach firma np. produkcyjna nie ma inwestować w
    > pozyskiwanie klienta, a w produkcję, nowe konstrukcje i technologie.
    tzn jak ta firma ma sprzedawać swoje produkty? tylko tym co sami przyjdą i
    kupią? a skąd będą wiedzieli że dany zakład wogóle istnieje, jak będą
    wiedzieli że istnieje to skąd ci potencjalni klienci będą wiedzieli co ten
    zakład produkuje? a jak juz nawet będą wiedzieli że ten zakład istnieje i
    będą wiedzieli co produkuje to dlaczego mieliby akurat w nim kupić a nie u
    konkurencji?
    Wierz mi, firma produkcyjna też musi SPRZEDAĆ swój towar. Firma usługowa
    musie SPRZEDAĆ swoją usługę. A do tego żeby sprzedać potrzebny jest
    fachowiec od sprzedaży.
    I to wcale nie świadczy o recesji. Na pewno nie ten element.

    > Tak, ale klientów dla supermarketów, a nie dla małych firm

    rozwiniesz myśl? bo nie bardzo zrozumiałem co ma klient supermarketu do
    klienta branży informatycznej?