eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o pomoc w ocenie przedsiewziecia › Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
  • Data: 2005-08-25 12:10:26
    Temat: Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    a ja w odróżnieniu od stokrotki powiem ci - na wszystko mozesz znaleźć
    klienta. zrób sobie rozeznanie, co kto ma, co potencjalny klient potrzebuje
    itp.
    Warto mieć stałą umowę np. z kilkoma firmami jako helpdesk - np. kilka
    małych zakładów którym się będzie opłacało np. opłacić miesięcznie 200 zł za
    to że jak tylko padnie im sprzęt/oprogramowanie to się zgłaszasz. Warto w
    tym momencie napisać tak ofertę, żeby klient widział e wyraźnie więcej
    zapłaci "jednorazowo" i że bardziej mu się opłaca stały serwis. W takim
    serwisie np. ujmij że planowa wizyta 2 razy w miesiącu z wykonaniem zadań
    administracyjnych (backup danych, sprawdzenie logów systemowych, pomoc przy
    płaczniku itp).
    Dodatkowo mając szeroką ofertę - np sprzętową, programistyczną możesz
    pomagać klientom dorzucając np. stronki. moze pójść w stronę hostingu.
    musisz przekalkulować co klientom jest potrzebne, co możesz im zaproponować,
    ile na tym mozesz zarobić i jak bardzo ci się to opłaca

    pozdr
    gro

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1