    From: " Uzytkownik" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Propozycja... uwagi
    Date: Wed, 25 Aug 2004 12:44:48 +0000 (UTC)

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Czy błędne kodowanie oznacza dla Ciebie tyle samo co brak zadeklarowanego
    > kodowania?

    Oznacza dla mnie, ze nie kazdy umie/chce/ma czas na ustawianie kodowanie. A
    moze wlasnie szuka speca od tego?

    > Grupy moderowane różnią się od grup niemoderowanych.
    > Nie widzę możliwości zmiany tegoż punktu (po konsultacji z Tomkiem
    > Surmaczem). Jeśli znajdzie się ktoś chętny, to można dorobić do modarca
    > automat dodający odpowiednie kodowanie.

    Napisz mi zalozenia, napisze taki automat.

    > Khem. Chciałem tylko zauważyć, że afair w oryginalnym FAQ "za poprzedniego
    > moderatora" było 2 miesiące i nikt nie protestował.
    > Wydaje mi się, że tydzień to za krótko. Pewne ogłoszenia zaczną się bardzo
    > często powtarzać i zacznie to podpadać pod spam.

    uwazasz, ze raz na tydzien to czesto? Wg mnie to dosc optymalny czas.
    zarowno z punktu widzenia szukajacego pracy (jak ja) jak rowniez pracodawcy.
    Sa osoby, ktore sciagaja posty np OE, ktory nie sciaga wszystkich newsow od
    ostatniego polaczenia, tylko okreslona ilosc i z okreslonego czasu...

    > Ten zapis miał uniemożliwić ogłaszanie się firm, które poszukują innych
    firm
    > do współpracy.
    > Ogłoszenia, które zawierają jako jedną z opcji, formę współpracy w ramach
    DG
    > - są umieszczane.

    jako jedna z opcji, a jesli szukaja TYLKO osob majacych DG?