PracaGrupypl.praca.dyskusjePropozycja nowego FAQ grupy pl.praca.oferowana › Re: Propozycja nowego FAQ grupy pl.praca.oferowana
  • Data: 2004-08-25 21:55:15
    Temat: Re: Propozycja nowego FAQ grupy pl.praca.oferowana
    Od: gromax <g...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .
    > Poza tym - biorąc pod uwagę ilość spamtrapów w adresach ogłoszeniodawców
    > nie podejrzewam, aby przyniosło to wielki skutek :(
    to sugerowałem w mailu do kolegi darka, że warto dodać punkt do fakju
    odnośnie spamtrapów,że jak adres takowy zawiera to pracodawca nie dostanie
    odpowiedzi o kodowaniu (a kodowanie załatwiałby automatyczny skrypt)
    model:
    post -> automat -> jeżeli dobre kodowanie to do moderatora lub -> jeżeli złe
    kodowanie to automatyczny mail do nadawcy. i tu: jeżeli spamtrap to mail
    wraca (logiczne, nie?) więc w recived-to wstawić skrzynkę
    śmietnik@wyrzuć.to , a jak bez spamtrapu to maila dostaje ogłoszeniodawca.
    i po to, żeby rozwiązanie miało ręce i nogi to trzeba by to dodać do fakju

    gromax