    From: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Propozycja... uwagi
    Date: Wed, 25 Aug 2004 12:05:18 +0000 (UTC)

    Uzytkownik <k...@g...pl> wrote:

    > Punkt 4. w treści lub temacie, musi być określona forma zatrudnienia (np.
    > umowa o pracę, umowa o dzieło) - proponuje dopuscic rowniez sformulowanie -
    > do uzgodnienia.

    Tak. Zapomniałem. Dziękuję.

    > ISO-8859-2 (o ile ogłoszenie zawiera polskie litery) - dopuszczalne jest
    > ustawienie kodowania ISO-8859-1 lub US-ASCII w przypadku braku polskich
    > liter w ogłoszeniu - to tez jest zupelnie bez sensu. Jesli bedzie bledne

    Dlaczego?

    > kodowanie, to delikatni nie przeczytaja ogloszenia, a szukajacy pracy i tak

    Czy błędne kodowanie oznacza dla Ciebie tyle samo co brak zadeklarowanego
    kodowania?

    > zrozumieja co pracodawca mial na mysli. Grupa jest dla wszystkich
    > uzytkownikow, nie tylko dla informatykow. Proponuje wysylac maila (tak sie
    > to robi na grupach niemoderowanych) PO fakcie, a nie uniemozliwianie

    Grupy moderowane różnią się od grup niemoderowanych.
    Nie widzę możliwości zmiany tegoż punktu (po konsultacji z Tomkiem
    Surmaczem). Jeśli znajdzie się ktoś chętny, to można dorobić do modarca
    automat dodający odpowiednie kodowanie.

    > 10. ogłoszenie z daną ofertą pracy może zostać wysłane ponownie nie
    > wcześniej niż po 2 tygodniach od ostatniej publikacji na grupie - tego
    > szczerze mowiac nie rozumiem. Mysle, ze limit raz na tydzien jest OK.

    Khem. Chciałem tylko zauważyć, że afair w oryginalnym FAQ "za poprzedniego
    moderatora" było 2 miesiące i nikt nie protestował.
    Wydaje mi się, że tydzień to za krótko. Pewne ogłoszenia zaczną się bardzo
    często powtarzać i zacznie to podpadać pod spam.

    > 11. zabronione jest wysyłanie ogłoszeń dotyczących tylko i wyłączenie
    > współpracy firm - tego tez nie rozumiem. jesli prowadze dzialalnosc
    > gospodarcza, i ktos szuka wspolpracownika, to czemu takie ogloszenie ma sie
    > nie pokazac? Dla mnie to praca, tylko rozni sie sposobem rozliczania.

    Ten zapis miał uniemożliwić ogłaszanie się firm, które poszukują innych firm
    do współpracy.
    Ogłoszenia, które zawierają jako jedną z opcji, formę współpracy w ramach DG
    - są umieszczane.

    --
    Przemysław Maciuszko