PracaGrupypl.praca.dyskusjePropozycja pracy w Arabii Saudyjskiej › Re: Propozycja pracy w Arabii Saudyjskiej
    From: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Propozycja pracy w Arabii Saudyjskiej
    Date: Sun, 28 Nov 2004 09:21:38 GMT

    Użytkownik "MK23" <j...@p...com> napisał w wiadomości
    news:cob5th$1nof$1@news2.ipartners.pl...
    > Witam!
    >
    > Otrzymałem propozycję pracy jako programista w Arabii Saudyjskiej.
    > Czy ktoś ma jakiekolwiek informacje lub doświadczenia z tym krajem?

    Generalnie cisza, spokój, władza trzyma za mordę wszystkich tych, którzy
    chcą działać nielegalnie, mącić spokój szejków, ajatollahów i innych
    ludzików z tego klanu.
    Jeśli jesteś super fachowcem to na pewno będa ciebie szanować... nie ma
    pewności tylko że dadzą ci zarobić tyle ile byś chciał... rozumiesz...
    arabska tradycja targowania się.
    A tak to kraj jest spox.
    Nie byłem nigdy, nie wybieram się, ale obracam się w środowiskach osób,
    którzy opowiadają co nie co.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl