PracaGrupypl.praca.dyskusjePropozycja pracy w Arabii Saudyjskiej › Re: Propozycja pracy w Arabii Saudyjskiej
  • Data: 2004-11-28 20:03:24
    Temat: Re: Propozycja pracy w Arabii Saudyjskiej
    Od: Anya <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK23 wrote:
    > Uzytkownik "Anya" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Tak, ale zastanawiam sie dlaczego wpada mi ta propozycja
    > po odrzuceniu jej przez kilku moich kolegów. Boja sie ryzyka czy co?
    >
    > Pozdrawiam
    > MK

    Ryzyka wlasciwie nie ma na dzien dzisiejszy, a jakiekolwiek
    niebezpieczenstwo jest czy bylo - przypadkowe... pocisk, ktory wpadl do
    hipermarketu ze dwa lata temu, moze mial trafic w... tv Qatar... kto wie??
    a poważnie... jak powyzej napisano - "kraj bezpieczny, bogaty" i trudno
    powiedziec dlaczego inni nie przyjeli propozycji, byc moze z takich
    samych wzgledow z jakich nie przenosimy swojego plecaka z Wroclawia do
    Warszawy...
    Wobec powyzszego - rodzina i praca w Polsce czy w pewnym sensie "niezly
    start" (kabriolet oraz paliwo tanie jak woda)i 0% podatku - wybor nalezy
    do Ciebie.

    Cokolwiek, powodzenia

    Anya