PracaGrupypl.praca.dyskusjePropozycja nowego FAQ grupy pl.praca.oferowana › Re: Propozycja nowego FAQ grupy pl.praca.oferowana
    From: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Propozycja nowego FAQ grupy pl.praca.oferowana
    Date: Wed, 25 Aug 2004 15:38:59 +0200

    krzysztofsf wrote:

    > Dnia Wed, 25 Aug 2004 11:11:30 GMT, Piotr Neil Gawronski

    > To znajdz slowo o kodowaniu w opisie grupy lub w netykiecie.
    > Jest wylacznie w mininetykiecie news na ktora nikt sie nie powoluje.
    > Moderator jest po to zeby stosowac FAQ, a kodowanie moga
    > administratorzy news ustawic na sztywno wszedzie na poziomie serwerow.
    > Jesli tego nie robia dlaczego grupa ma wychodzic swoim FAQ "przed
    > orkiestre'

    A Polska Norma może być ? (Europejska też). Ja wiem że nie ma obowiązku
    stosowania PN, ale problemy z różnymi stronami kodowymi wracają jak
    bumerang. Przykładem choćby ta dyskusja. I wypadałoby dążyć do zrobienia
    z tym porządku, wszędzie gdzie sie da. Stąd zresztą wziął się wymóg
    stosowania ISO w pl.*
    Więc skoro mamy już określoną polską stronę kodową, to może się jej
    trzymajmy ? Bo po okresie chaosu pliterkowego, zaczyna się w końcu
    ujednolicać, a tu pojawiają się tendencje do odwrotnego procesu -
    ponownego różnicowania. Może taki drobiazg wydaje się nic nie znaczącym
    szczegółem w porównaniu z bezrobociem, ale przecież ustawienie strony
    kodowej nie jest jakimś problemem, nie pociąga za sobą dodatkowych
    kosztów. To tylko zmiana opcji w menu, a nie jakaś wielka inwestycja.

    Moim zdaniem, istnieje mnóstwo serwisów pośrednictwa pracy, nie ma
    obowiązku korzystania z usenetu. A jeśli ktoś już dojrzał do tego żeby z
    usenetu skorzystać, to można od niego wymagać żeby zrobił to zgodnie z
    zasadami. Tym bardziej że postąpienie zgodnie z zasadami nic nie
    kosztuje, poza oczywiście samym faktem dostosowania się do tych zasad.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919