PracaGrupypl.praca.dyskusjePropozycja........no nie wiem...... › Re: Propozycja........no nie wiem......
  • Data: 2002-12-02 20:20:18
    Temat: Re: Propozycja........no nie wiem......
    Od: "Soph" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pejter" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mam 25 lat pracuję od 2,5 roku w pewnej firmie polsko - niemieckiej na
    <ciach>
    > wprowadzać nikogo z zewnątrz, i mówi że chce tutaj utworzyć stanowisko
    > czegoś w rodzaju SUPERTECHNOLOGA, który zajmowałby się wszystkimi
    > Napiszcie co o tym myslicie , moze ktos mial podobne problemy

    To jest tylko moje skromne zdanie , bierz to. Lap sie na szkolenie najlepiej
    polroczne.
    Zazwyczaj firma nie inwestuje w takie szkolenie zeby pozniej pracownika
    sobie odpuscic. A jesli nawet , to bedziesz mogl do CV wpisac to szkolenie
    i raczej oryginalne stanowisko supertechnologa.
    Pozdrawiam
    Soph
    --
    1.Mathematics is the language of nature.
    2.Everything around us can be represented and understood through numbers.