PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja RFD dla praca oferowana niemoderowana

  • 1. Data: 2004-09-24 15:13:53
    Temat: Re: Propozycja RFD dla praca oferowana niemoderowana
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > Moim zdaniem niepotrzebna jest taka grupa, skoro jest już jedna.

    Jest ale - niedostępna jak dziewica orleańska
    Niech p.p.o.n będzie grupą dla ofert normalnych, dziwnych i spamowych -
    niech będzie wolna !!!
    Nie na co stosować ograniczeń bo i po co?

    Popieram "przedmówce" całkowicie

    pozdrawiam, Robert

  • 2. Data: 2004-09-24 19:16:07
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dzieki Tomaszowi Brzezinskiemu powstal zarys RFD dla grupy praca oferowane
    niemoderowana.
    Pozmienialem zgodnie ze swoja koncepcja i poddaje na grupie pod dyskusje.
    UWAGA!!!
    Przed poslaniem na pl.nowegrupy potrzebna jest pomoc osoby, ktora moze
    podpowiedziec rozwiazania techniczne, ktore mozna zaproponowac w celu
    obsluzenia przez serwery news ponizszych mechanizmow.
    Pozwolilem sobie wpisac sie jako autor niniejszego dokumentu, poniewaz
    bede osoba posylajaca go na png. , po dyskusji na ppd.

    Ogolny zarys koncepcji w watku cytowanym

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,2.html?group=pl.pra
    ca.dyskusje&tid=1024855&pid=1024974

    Czekam na pomoc w kwestiach technicznych oraz prosze o uwagi, uzupelnienia
    lub protesty.

    ----------RFD--(Request for Discussion)---------

    Nazwa grupy: pl.praca.oferowana.niemoderowana

    Krotki opis: Wszystkie ogłoszenia posylane na pl.praca.oferowana
    (moderowana) oraz wyslane bezposrednio na grupe
    pl.praca.oferowana.niemoderowana

    Moderowana: NIE

    Opis: Miejsce publikacji ofert pracy. Grupa sprzęgnięta z
    pl.praca.oferowana. Ogłoszenia, które zostały wysłane na
    pl.praca.oferowana, są automatycznie natychmiast umieszczane na grupie
    niemoderowanej. Znajda sie na niej zarowno ogloszenia ktore pomyslnie
    przeszly proces moderacji na ppo jak i odrzucone, oraz ogloszenia
    czekajace jeszcze na moderacje. Możliwe jest też bezpośrednie
    publikowanie ogłoszeń na tej grupie.

    Tematy zabronione:
    Zamieszczanie jakichkolwiek postów nie będących ogłoszeniami o oferowanej
    pracy, w szczególności ogłoszeń o szukaniu pracy, odpowiedzi na publikowane
    ogłoszenia, wszelkich dyskusji związanych lub nie z tematyką grupy. Tego
    typu posty powinny trafiać na grupy pl.praca.szukana lub pl.praca.dyskusje.
    W merytorycznie uzasadnionych przypadkach dopuszcza sie crossposty do
    innych
    grup dyskusyjnych w hierarchii pl.*. W takim przypadku nagłówek
    "Followup-To" należy ustawić na jedną, wybraną grupę.

    Uzasadnienie:
    Obecnie istniejąca moderowana grupa pl.praca.oferowana ma zbyt dlugi cykl
    moderowania, mimo przeprowadzonej kilkukrotnej zmiany w skladzie ekipy
    moderatorow.Czas oczekiwanie na zmoderowanie ogloszenia jest jedynym
    zarzutem przeciwko moderowaniu powtarzajacym sie od momentu wprowadzenia
    moderacji. Powoduje to, ze czesc ogloszen jest juz nieaktualna w chwili
    publikacji. Jednoczesnie, czesc ogloszen posylanych na ppo, zawierajacych
    roznego typu niedociagniecia w stosunku do FAQ tej grupy, nie jest
    publikowana, poniewaz z roznych przyczyn niemozliwy jest kontakt
    moderatora z autorem ogloszenia, ktore mimo swoich brakow jest
    niewatpliwie oferta pracy, a wymaga jedynie uzupelnien lub przeredagowania.
    Proponowane rozwiązanie pozwala na zadowolenie obydwu stron - zwolennicy
    restrykcyjnego przestrzegania zasad oraz odbiorcy ogloszen o dlugim
    okresie rekrutacji mogą czytać wyłącznie grupę pl.praca.oferowana, podczas
    gdy osoby chcące zapoznawać się z jak największą liczbą aktualnych ofert
    mogą czytać jedna lub obie grupy.

    Autor propozycji: Krzysztof Chendoszko

    Ogloszenie:
    pl.news.nowe-grupy
    pl.announce.newgroups
    pl.praca.oferowana
    pl.praca.dyskusje
    pl.praca.szukana

    Czas trwania: dwa tygodnie

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-09-24 19:18:27
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2004 21:16:07 +0200, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    jsli jest inna osoba chetna do pomyslnego poprowadzenia procesu zakladania
    nowej grupy, chetnie ustapie miejsca.
    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2004-09-24 19:46:43
    Od: "Immona" <n...@n...pl>

    ----------RFD--(Request for Discussion)---------

> [...]
    > pl.praca.oferowana. Ogłoszenia, które zostały wysłane na
    > pl.praca.oferowana, są automatycznie natychmiast umieszczane na grupie

    Wedlug mnie to pozbawi sensu ppo.
    Jesli ogloszenia z ppo beda sie pojawiac na ppom wczesniej, nikt nie bedzie
    szukal ich na ppo - nawet nienawidzacy spamu przeboleja i przebrna przez
    spamerskie posty w poszukiwaniu ofert. Odpowiadajacy na oferte pracy
    szybciej maja w wielu przypadkach wieksze szanse bycia wzietym pod uwage, a
    szukanie pracy to na tyle powazna sprawa, ze w gardzenie ppom przez
    jakichkolwiek poszukujacych, nawet najbardziej elitarnych, szczerze watpie.

    Nie lepiej by bylo zrobic te grupy niezaleznymi? Kto chce, wysyla na ppom,
    kto chce, na obie, kto chce, na ppo. ppo jako bardziej prestizowa bedzie
    wybierana jako jedyna przez firmy, ktore nie chca psuc sobie marki
    umieszczajac oferte w niepowaznym i zaspamowanym miejscu. A bedzie ono
    zaspamowane, naiwnoscia jest sadzic inaczej - beda sie oglaszac tam ci z
    piramidki z raportami na przyklad...

    I.

  • 5. Data: 2004-09-24 19:57:46
    Od: "Immona" <n...@n...pl>

    > Wedlug mnie to pozbawi sensu ppo.
    > Jesli ogloszenia z ppo beda sie pojawiac na ppom

    oczywiscie, w calym moim poscie zamiast ppom ma byc ppon. Nie wiem, skad mi
    to "m" od moderowania tak opanowalo umysl :).

    I.

  • 6. Data: 2004-09-24 21:09:14
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [krzysztofsf] - 2004-09-24 21:16:

    > ----------RFD--(Request for Discussion)---------
    >
    > Nazwa grupy: pl.praca.oferowana.niemoderowana

    Pomijając wszystko co myślę na ten temat to RFD nie ma najmniejszych
    szans na png. Spróbuj zrobic RFD dla p.p.o. ze zniesieniem moderacji.
    Nowej grupy ppon TS na 187% nie dołoży.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 7. Data: 2004-09-24 21:20:15
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Immona <n...@n...pl> wrote:
    > Jesli ogloszenia z ppo beda sie pojawiac na ppom wczesniej, nikt nie bedzie
    > szukal ich na ppo - nawet nienawidzacy spamu przeboleja i przebrna przez
    > spamerskie posty w poszukiwaniu ofert.

    Ej, ich argumentem było, że właśnie nie chcą brnąć przez te stosy spamu -
    - więc spokojnie poczekają na moderatora. A przynajmniej będzie wybór.

    P.

  • 8. Data: 2004-09-24 21:31:01
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-24, krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > moderatorow.Czas oczekiwanie na zmoderowanie ogloszenia jest jedynym
    > zarzutem przeciwko moderowaniu powtarzajacym sie od momentu wprowadzenia

    AFAIK, ppo była od początku moderowana. Więc ostatnie zdanie jest bez
    sensu.
    Tak w kwestii formalnej...

    pozdrawiam, powodzenia z pomysłem :)

    --
    Kender
    Z perspektywy kreta nieba nie ma, z perspektywy Nieba - kret to kretyn.

  • 9. Data: 2004-09-24 21:33:59
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Fri, 24 Sep 2004 21:46:43 +0200, "Immona" <n...@n...pl>
    wrote:

> [...]
    >umieszczajac oferte w niepowaznym i zaspamowanym miejscu. A bedzie ono
    >zaspamowane, naiwnoscia jest sadzic inaczej - beda sie oglaszac tam ci z

    Nie nie lepiej. PPO jest znana i niech taka zostanie. Niech ogłoszenia
    się powielają, nawet, jeśli nowa grupa miałaby zjeść starą.

    Będzie to tylko i wyłącznie wina bezmyślności moderatorów.

    Wyborem odbiorców niech będzie, czy interesuje ich grupa "elitarna"
    czy dla "plebsu"...

    W RFD nie podoba mi sie sformułowanie "tylko i wyłącznie z powodu
    długiego oczekiwania na publikację". Nie zgadzam się z tym. RFD ma być
    rzeczowe i obiektywne. Nie ma nikogo oczerniać, ale nie ma też nikogo
    na przyszłość wybielać, więc sformułowanie "kwitujące" pracę obecnych
    moderatorów jest IMHO bezsensowne, reszta ok.

  • 10. Data: 2004-09-24 21:41:44
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@g...removethispart.pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Krotki opis: Wszystkie ogłoszenia posylane na pl.praca.oferowana
    > (moderowana) oraz wyslane bezposrednio na grupe
    > pl.praca.oferowana.niemoderowana

    To juz trzeba zmienic - dlugosc krotkiego opisu + dlugosc nazwy grupy
    (po zaokragleniu do wielokrotnosci osmiu) musi miescic sie w 80 znakach.
    Czyli w tym przypadku zostaje 48 znakow na opis.

    pzdr
    Arkadesh