PracaGrupypl.praca.dyskusjePropozycja RFD dla praca oferowana niemoderowana › Re: Propozycja RFD dla praca oferowana niemoderowana
    From: DT <d...@A...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Propozycja RFD dla praca oferowana niemoderowana
    Date: Fri, 24 Sep 2004 21:33:59 GMT

    On Fri, 24 Sep 2004 21:46:43 +0200, "Immona" <n...@n...pl>
    wrote:

    >----------RFD--(Request for Discussion)---------

    >Wedlug mnie to pozbawi sensu ppo.
    >Jesli ogloszenia z ppo beda sie pojawiac na ppom wczesniej, nikt nie bedzie
    >szukal ich na ppo - nawet nienawidzacy spamu przeboleja i przebrna przez
    >spamerskie posty w poszukiwaniu ofert. Odpowiadajacy na oferte pracy
    >szybciej maja w wielu przypadkach wieksze szanse bycia wzietym pod uwage, a
    >szukanie pracy to na tyle powazna sprawa, ze w gardzenie ppom przez
    >jakichkolwiek poszukujacych, nawet najbardziej elitarnych, szczerze watpie.

> [...]

    Nie nie lepiej. PPO jest znana i niech taka zostanie. Niech ogłoszenia
    się powielają, nawet, jeśli nowa grupa miałaby zjeść starą.

    Będzie to tylko i wyłącznie wina bezmyślności moderatorów.

    Wyborem odbiorców niech będzie, czy interesuje ich grupa "elitarna"
    czy dla "plebsu"...

    W RFD nie podoba mi sie sformułowanie "tylko i wyłącznie z powodu
    długiego oczekiwania na publikację". Nie zgadzam się z tym. RFD ma być
    rzeczowe i obiektywne. Nie ma nikogo oczerniać, ale nie ma też nikogo
    na przyszłość wybielać, więc sformułowanie "kwitujące" pracę obecnych
    moderatorów jest IMHO bezsensowne, reszta ok.