PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja RFD dla praca oferowana niemoderowana

  • 11. Data: 2004-09-24 21:51:09
    Temat: Re: Propozycja RFD dla praca oferowana niemoderowana
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2004 23:31:01 +0200, Pawel Kender Maczewski

    > AFAIK, ppo była od początku moderowana. Więc ostatnie zdanie jest bez
    > sensu.
    > Tak w kwestii formalnej...
    > pozdrawiam, powodzenia z pomysłem

    Na ppo zalozono moderacje w 1998, wtedy rowniez utworzono ppd na dyskusje
    do tego czasu prowadzone glownie na ppo ;) jesli chodzi o kwestie formalne
    - z reszta milcze i czekam na dalsze wpisy :)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 12. Data: 2004-09-24 23:47:36
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opseuig5pk4iukdk@krzysztofc...
    > Dzieki Tomaszowi Brzezinskiemu powstal zarys RFD dla grupy praca
    > oferowane niemoderowana.
    > Pozmienialem zgodnie ze swoja koncepcja i poddaje na grupie pod dyskusje.

    Twoja wola, tylko mnie pod tym nie podpisuj, dobrze?

    > ----------RFD--(Request for Discussion)---------
    >
    > Nazwa grupy: pl.praca.oferowana.niemoderowana
    >
    > Krotki opis: Wszystkie ogłoszenia posylane na pl.praca.oferowana
    > (moderowana) oraz wyslane bezposrednio na grupe
    > pl.praca.oferowana.niemoderowana

    krótki opis niezgodny z zasadami (przekroczona długość)

    > Uzasadnienie:
    > Czas oczekiwanie na zmoderowanie ogloszenia jest
    > jedynym zarzutem przeciwko moderowaniu powtarzajacym sie od momentu
    > wprowadzenia moderacji.

    kłamstwo.

    Sigurd
    PS. Wypadałoby naprawdę przeczytać zasady tworzenia RFD, skoro już się za to
    zabierasz.

  • 13. Data: 2004-09-25 08:24:57
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Moim zdaniem niepotrzebna jest taka grupa, skoro jest już jedna. Natomiast
    grupa ppo jest IMHO źle moderowana, tj. 1) jest za dużo wymagań w stosunku
    do ogłoszeń, co powoduje, że spora część ofert nie ukazuje się i 2)
    ogłoszenia ukazuja się za rzadko.
    Nawet jeśli będzie złe kodowanie, ogłoszenie będzie zakrzaczone czy będzie
    brak którejś z zapisanej w faqu informacji, to i tak lepiej, żeby ogłoszenie
    pojawiło się w takiej postaci niż wcale. W końcu grupa służy użyteczności
    publicznej a nie samopoczuciu moderatora.

    --
    mangha
    "Wait," he says... ... do I look like a waiter?

  • 14. Data: 2004-09-25 22:44:49
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Fri, 24 Sep 2004 23:09:14 +0200, gdy "Pe.Ka"
    <c...@t...cy> napisał:

    >Pomijając wszystko co myślę na ten temat to RFD nie ma najmniejszych
    >szans na png. Spróbuj zrobic RFD dla p.p.o. ze zniesieniem moderacji.
    >Nowej grupy ppon TS na 187% nie dołoży.

    Popieram.
    N-g to od dłuższego czasu zbiorek wyłącznie towarzyski, nowych grup nie
    było już od dawna. A zniesienie moderacji to jednak prostsza rzecz.

    r.